قیمت شیائومی ۱۴ اولترا به طور کامل اعلام شد: فروش شیائومی هیچگونه حدس و گمانی ندارد!

فوریه 15, 2024 0 نظر 25

قیمت گوشی شیائومی ۱۴ اولترا فاش شد؛ Xiaomi خیال گران فروشی ندارد!

شرکت شیائومی به تازگی قیمت گوشی جدید خود یعنی شیائومی ۱۴ اولترا را اعلام کرده است. این گوشی که از جدیدترین فناوری‌ها و ویژگی‌های پیشرفته برخوردار است، با قیمتی مناسب عرضه می‌شود تا رقبایی جدی برای دیگر برندهای موبایل باشد.

شیائومی همواره به دنبال ارائه گوشی‌های با کیفیت و قیمت مناسب بوده و این بار نیز با ارائه گوشی ۱۴ اولترا این سیاست خود را حفظ کرده است. این گوشی با امکاناتی از قبیل صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت، دوربین عالی و سیستم عامل پرقدرت، با توجه به قیمت مناسب خود می‌تواند انتخاب بسیاری از کاربران حرفه‌ای و علاقمندان به فناوری باشد.

بنابراین، اگر به دنبال یک گوشی با قابلیت‌ها و امکانات بالا و قیمت مناسب هستید، شیائومی ۱۴ اولترا می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۸

اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که شیائومی ۱۴ اولترا – Xiaomi 14 Ultra بدون تغییر قیمت نسبت به شیائومی ۱۳ اولترا عرضه خواهد شد.

پس از اینکه با انتشار جدیدترین تصاویر شیائومی ۱۴ اولترا تغییرات طراحی آن آشکار شد؛ حالا قیمت این گوشی و عضو دیگر خانواده در اروپا فاش شده است. همسو با شایعات پیشین، این‌بار هم صحبت از برچسب قیمت ۱۰۹۹ یورویی برای شیائومی ۱۴ است. اما شاید قیمت شیائومی ۱۴ اولترا موضوع مهم‌تری باشد.

آن‌طور که پیداست، این گوشی دقیقا با همان قیمت شیائومی ۱۳ اولترا، یعنی ۱۴۹۹ یورو به‌فروش خواهد رسید. ناگفته نماند که هر دو مدل معمولی و اولترا، تنها یک نسخه در اروپا خواهند داشت: به‌ترتیب ۱۲/۵۱۲ گیگ و ۱۶/۵۱۲ گیگ!

درباره رنگ‌بندی هم اطلاعاتی داریم. خریداران اروپایی شیائومی ۱۴ می‌توانند بین سبز، مشکی و سفید یکی را انتخاب کنند؛ شیائومی ۱۴ اولترا اما فقط در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود مراسم معرفی جهانی این دو گوشی روز ششم اسفند در بارسلونا برگزار شود. اما اگر می‌پرسید پس شیائومی ۱۴ پرو این وسط چه شده، باید بگوییم که ظاهرا این مدل مختص بازار چین است و از مرزهای آن کشور خارج نخواهد شد.

همچنین بخوانید: مشخصات کلیدی گوشی شیائومی ۱۴ اولترا، پرچمدار جدید چینی‌ها لو رفت

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها