آریاک کار، پیشواز ورود خودروهای تویوتا به بازار ایران

مارس 5, 2024 0 نظر 27

آریاک کار، به عنوان یکی از شرکت‌های واردکننده خودروهای معتبر، تصمیم به واردات خودروهای تویوتا به ایران گرفته است. این تصمیم به منظور ارتقاء کیفیت و گسترش بازار فروش خودروها در ایران انجام شده است. خودروهای تویوتا با تکنولوژی مدرن، طراحی زیبا و امکانات برتر، جزو خودروهای محبوب و مورد توجه مشتریان محسوب می‌شوند.

آریاک کار با ورود خودروهای تویوتا به بازار ایران، قصد دارد تا ارزش افزوده بیشتری را برای مشتریان ایرانی ایجاد کند. این واحد، با تجربه و تخصص خود در زمینه واردات خودروها، به مشتریان خود اطمینان می‌دهد که با خرید خودروی تویوتا از آریاک کار، از کیفیت بالا و خدمات پس از فروش عالی بهره‌مند خواهند شد.

از آنجایی که خودروهای تویوتا به عنوان یکی از برندهای معتبر جهان شناخته می‌شوند، ورود آنها به بازار ایران، منوط به تغییر بسیاری در بازار خودرو و رقابت بین شرکت‌های واردکننده موجب افزایش گزینه‌های خرید برای مصرف‌کنندگان خواهد شد.

ارسال شده توسط: شایان مددی ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۱نگاهی به سامانه یکپارچه نشان می‌دهد آریاک کار واردکننده جدید خودروهای تویوتا شده است. در ادامه با محصولات وارداتی این شرکت آشنا شوید.اگر طی یک سال اخیر پیگیر اخبار خودرو داخل کشور بوده باشید، حتماً دیده‌اید که شرکت‌های مختلف اقدام به واردات محصولات یکسان کرده‌اند. محصولات تویوتا، به‌خصوص کرولا هم جزو مواردی بوده‌اند که چندین شرکت از جمله معین خودرو، سایپا و برساوش تصمیم به واردات آن‌ها گرفته‌اند. معین خودرو به‌تازگی تویوتا کرولا ۱٫۲ لیتری وارداتی را به مشتریان تحویل داد و تویوتا کرولا سایپا وارد کشور شد تا آماده عرضه در بازار شود. پیش از آن هم تویوتا لوین وارداتی برساوش به سامانه یکپارچه راه پیدا کرده بود. حالا علاوه بر این‌ها، شرکتی با نام آریاک کار (Aryak Car) واردکننده جدید خودروهای تویوتا شده است.عرضه محصولات تویوتا توسط شرکت آریاک کاراخیراً چندین نسخه از دو سدان کرولا و لوین از تویوتا در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی قرار گرفت که شرکت آریاک کار واردات آن‌ها را بر عهده دارد. آریاک کار شرکت نوپایی است که حداقل در زمان نگارش این مطلب، حتی وب‌سایت رسمی جهت معرفی محصولات خود و پاسخ به سوالات متداول کاربران ندارد. این‌که چطور متقاضیان برای خرید خودرو به این شرکت اعتماد خواهند کرد محل بحث است.با توجه به سامانه یکپارچه، آریاک کار برای عرضه خودروهای زیر برنامه دارد:تویوتا کرولا با موتور ۱٫۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ ۱۱۶ اسب بخاریتویوتا کرولا با موتور ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ ۱۱۶ اسب بخاریتویوتا کرولا هیبرید با موتور ۱٫۸ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی ۱۰۱ اسب بخاریتویوتا لوین با موتور ۱٫۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ ۱۱۶ اسب بخاریتویوتا لوین هیبرید با موتور ۴ سیلندر تنفس طبیعی ۱۶۸ اسب بخاریدر مقطع کنونی مشخص نیست که این ماشین های وارداتی چه زمانی در سامانه به فروش گذاشته می‌شوند و صرفاً کاتالوگ آن‌ها در سامانه یکپارچه بارگذاری شده است. در نهایت، نظر شما کاربران گجت نیوز درباره واردکننده جدید محصولات تویوتا چیست؟ از دست ندهید: سانگ یانگ خان به ایران می‌آید؛ پیکاپ درشت هیکل کره‌ای سوزوکی گرند ویتارا هیبرید وارداتی رونمایی شد؛ بازگشت شاسی بلند باقدمت ژاپنی به بازار سوزوکی جیمنی پنج درب از راه رسید؛ شاسی بلند آفرودی دو دیفرانسیل وارداتی راسا موتور مشخصات فنی و قیمت فولکس واگن اطلس، شاسی بلند وارداتی جدید بازار ایران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها