پویش جذاب عید تا عید: همراهی با نیازمندان به حمایت از آنان

ژانویه 3, 2024 0 نظر 30

پویش عید تا عید همراه اول به منظور حمایت از نیازمندان و کمک به افرادی که در شرایط مشکل قرار دارند، به طور رسمی آغاز شد. این پویش با هدف فراهم کردن نیازهای اساسی افرادی که در شرایط نامساعدی زندگی می‌کنند، به ویژه در دوران عید فعالیت خود را آغاز کرده است.

این اقدام انسان‌دوستانه نشان از همبستگی و همدلی جامعه با افراد نیازمند دارد و از سوی دیگر، فرصت مناسبی است برای همه ما برای کمک به افرادی که به ما نیاز دارند. با شرکت در این پویش، هر فرد می‌تواند از برخورد با مشکلات و نیازهای اساسی افراد در معرض خطر کمک کند و به آنها امید و انرژی بیشتر بدهد.

در این پویش همه می‌توانند با اهدای مواد غذایی، لباس، پوشاک یا پول نقد به افراد نیازمند کمک کنند و نقش خود را در ارتقای شرایط زندگی این افراد ایفا کنند. این پویش به عنوان یک فرصت عالی برای عمل خیر و کمک به هموطنان نیازمند معرفی شده است و همه دعوت به همکاری در این زمینه دارند.

پویش عید تا عید همراه اول همزمان با فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن برای حمایت از نیازمندان شروع شد.

پویش عید تا عید همراه اول با محوریت سوره مبارکه منافقون به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز مادر و میلاد امیرالمومنین علی و روز پدر توسط اپراتور همراه اول شروع شد.

آغاز پویش عید تا عید همراه اول

تمام مشترکان این اپراتور از ۱۳ دی تا ۵ بهمن ۱۴۰۲ می‌توانند با تماس با شماره ۹۹۹۸ و شنیدن آیات سوره مبارکه «منافقون» در این پویش شرکت کنند. لازم به ذکر است تماس با شماره ۹۹۹۸ و شرکت در این پویش رایگان بوده و برای مشترکان هیچ هزینه‌ای به‌همراه نخواهد داشت.

همچنین اپراتور همراه اول در راستای مسئولیت اجتماعی خود و به‌ازای مجموع تماس‌های دریافتی سامانه ۹۹۹۸ قصد دارد از تعدادی از نیازمندان حمایت کند. سوره مبارکه «منافقون» جزو سوره‌های مدنی قرآن کریم بوده و دارای ۱۱ آیه است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها