سامسونگ دیگر آپدیت و پشتیبانی از چهار گوشی محبوب خود را قطع کرد

مارس 5, 2024 0 نظر 19

سامسونگ انتشار آپدیت و پشتیبانی از چهار گوشی محبوب خود را متوقف کرد. این تصمیم شرکت کره ای نشان از تغییر در سیاست های مدیریتی آن دارد.

چهار گوشی که دیگر از طرف سامسونگ پشتیبانی نخواهند داشت شامل مدل های Galaxy A3 (2016) ، Galaxy J5 (2017) ، Galaxy J3 (2017) و Galaxy J7 (2017) می‌شوند. این تصمیم ممکن است برای کاربران این گوشی ها ناخوشایند باشد زیرا آنها دیگر نمی‌توانند از آخرین ویژگی های نرم افزاری و امنیتی که توسط سامسونگ ارائه شده استفاده کنند.

به گفته سامسونگ، این تصمیم به دلیل اتمام عمر استفاده‌ی گوشی‌ها و عدم توانایی ارائه‌ی آپدیت‌های جدید برای این مدل‌ها اتخاذ شده است. این امر نشان از اهمیت داشتن گوشی‌های جدید و به‌روز برای سامسونگ دارد و همچنین نیاز به بهبود سیاست‌های پشتیبانی و آپدیت در آینده را مطرح می‌کند.

ارسال شده توسط: معین کریمی ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۵پشتیبانی نرم افزاری ۴ گوشی محبوب سامسونگ متوقف شد و از این پس دیگر هیچ آپدیت نرم افزاری را دریافت نمی‌کنند. وقت خرید یک گوشی جدید است.با انتشار جزئیات بروزرسانی امنیتی ماه مارس، حالا لیستی از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی سامسونگ که دیگر پشتیبانی نرم‌افزاری دریافت نخواهند کرد را در اختیار داریم. متأسفانه، تمام دستگاه‌های جدید اضافه شده به این لیست، مقرون‌به‌صرفه هستند. و گرچه این گوشی‌ها نسبتاً قدیمی هستند، اما هنوز هم تعداد قابل توجهی از کاربران از آن‌ها استفاده می‌کنند. در گجت نیوز بخوانید: آپدیت وان یو آی ۶٫۱ سامسونگ برای این گوشی ها منتشر می‌شود + تاریخ عرضهکدام گوشی های سامسونگ دیگر هیچ آپدیت جدیدی را دریافت نمی‌کنند؟ این مدل‌ها شامل: گلکسی نوت ۱۰ لایت، گلکسی اس ۱۰ لایت، گلکسی A02 و گلکسی A71 می‌شوند. دوره‌ دریافت به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و ویژگی‌های جدید در این گوشی‌های اعلام شده، پایان یافته است. تا پیش از این آن‌ها تنها به‌روزرسانی‌های امنیتی دوره‌ای را دریافت می‌کردند، اما با انتشار بروزرسانی امنیتی ماه مارس، مشخص شد که دیگر آن‌ها در لیست دستگاه‌های پشتیبانی‌شده قرار ندارند. این بدان معنی است که از این به بعد، هیچ‌گونه پشتیبانی نرم‌افزاری برای این گوشی‌ها ارائه نخواهد شد.استفاده از یک گوشی فاقد پشتیبانی، چه خطراتی دارد؟با وجود عدم دریافت پشتیبانی نرم افزاری رسمی، استفاده از گوشی‌های گلکسی همچنان ممکن است برای برخی افراد گزینه‌ی قابل قبولی به نظر برسد. اگر از گوشی خود تنها برای کارهای روزمره و ساده استفاده می‌کنید، دریافت به‌روزرسانی برای شما مهم نیست، درست است؟ اما مسئله به همین سادگی نیست. استفاده از یک گوشی که دیگر پشتیبانی نرم افزاری را دریافت نمی‌کند، خطرات زیادی را برای شما به‌همراه دارد.بروزرسانی‌های نرم‌افزاری اغلب شامل وصله‌هایی برای نقاط ضعف امنیتی تازه کشف‌شده هستند. این آسیب‌پذیری‌ها می‌توانند در سیستم‌عامل و برنامه‌های نصب‌شده روی گوشی شما وجود داشته باشند. بدون دریافت آپدیت، گوشی سامسونگ شما در برابر حملات سایبری شناخته‌شده آسیب‌پذیر می‌شود. هکرها می‌توانند از این نقاط ضعف برای سرقت اطلاعات، نصب بدافزار و یا حتی کنترل دستگاه شما سوء‌استفاده کنند.سازندگان گوشی‌های هوشمند به‌طور مداوم ویژگی‌های امنیتی جدیدی را برای مقابله با تهدیدات در حال تکامل توسعه می‌دهند. بدون به‌روزرسانی، این پیشرفت‌ها را از دست می‌دهید. در نتیجه، گوشی گلکسی شما بیشتر مستعد حملات خواهد بود.بروزرسانی‌ها اغلب شامل بهینه‌سازهایی هستند که عملکرد و عمر باتری گوشی شما را بهبود می‌بخشند. بدون دریافت این آپدیت ها، ممکن است گوشی گلکسی سامسونگ شما دچار افت عملکرد شود. همچنین ممکن است با کاهش عمر باتری و کندی دستگاه مواجه شوید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها