فرصت ویژه: خرید وانت پادرا پلاس با اقساط در اسفند ۱۴۰۲

مارس 2, 2024 0 نظر 27

شرایط فروش اقساطی وانت پادرا پلاس در اسفند ۱۴۰۲

وانت پادرا پلاس یکی از خودروهای محبوب و مورد توجه در بازار خودروی ایران می‌باشد. این وسیله نقلیه با ظاهری زیبا و امکانات مناسب، انتخابی عالی برای افرادی است که به دنبال یک شریک قدرتمند برای کارهای روزمره و حمل بار هستند. در ماه اسفند ۱۴۰۲، شما فرصتی مناسب برای خرید این خودرو با شرایط فروش اقساطی مناسب خواهید داشت.

اقساط این مدل وانت از اخراجی های کمتری برخوردار بوده و با توجه به فرصت برگزاری تخفیفات ویژه در زمان مذکور، به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی به خواسته ی خود برسید. از طرفی، شرایط پرداخت نقدی نیز ارائه شده است که برای افرادی که تمایل به خرید نقدی دارند، این مدل وانت را دستیابی سریع تر و آسان تر می‌سازد.

اگر به دنبال یک وسیله نقلیه انعطاف پذیر و کارآمد هستید، بدون شک می‌توانید این فرصت را از دست ندهید و زودتر اقدام به خرید وانت پادرا پلاس نمایید.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۸شرایط فروش اقساطی وانت پادرا پلاس در اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد. در این طرح پادرا پلاس به شکل فروش اقساطی با تحویل فوری به مشتریان عرضه می‌شود.گروه خودروسازی سایپا قصد دادر از روز یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ پیکاپ پادرا پلاس را با با شکل فروش اقساطی با تحویل فروش به متقاضیان عرضه کند.. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش این محصول سایپا در اسفند ۱۴۰۲ آشنا خواهیم شد.شرایط فروش اقساطی وانت پادرا پلاس – اسفند ۱۴۰۲سایپا در این طرح کامیونت پادرا پلاس رادیال را با قیمت ۶۱۶ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان به با موعد تحویل ۳۰ روز کاری به مشتریان عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش‌پرداخت ۳۷۴ میلیون و ۶۸۴ هزار تومان خریداری کنند. بیشتر بخوانید: پادرا پلاس اسپرت زامیاد از نگاه گجت نیوز در نمایشگاه خودرو مشهد میزان حقوق ماهانه کارکنان سایپا هوش از سر شما می‌برد سایپا شرایط فروش خودرو ۱۴۰۲-۱۲-۱۲

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها