واضح شدن خودروهای جدید اوپل وارداتی به ایران

ژانویه 19, 2024 0 نظر 34

خودروهای وارداتی جدید اوپل به ایران مشخص شدند

اخیراً اطلاعات جدیدی درباره ورود خودروهای اوپل به بازار ایران به چشم می‌خورد. طبق اعلام شرکت‌های واردکننده، تعدادی از مدل‌های جدید اوپل نیز در این زمینه حضور خواهند داشت. از جمله این مدل‌ها می‌توان به اوپل کراسلند X، اوپل آسترا، اوپل اینسیگنیا و اوپل کورسا اشاره کرد. این خودروها با امکانات برتر و طراحی مدرن خود می‌توانند توجه بسیاری از علاقه‌مندان به خودروهای وارداتی را به خود جلب کنند.

با ورود این مدل‌های جدید، انتظار می‌رود تنوع بیشتری در بازار خودروی ایران ایجاد شود و رقابت بین برندهای مختلف به یک سطح جدید برسد. همچنین، با ورود این خودروها، امکان دسترسی به خودروهای با کیفیت و مدرن برای مردم ایران نیز افزایش خواهد یافت. اما باید دید که چگونه این ورود برای بازار خودروی ایران تأثیر خواهد گذاشت و آیا این مدل‌ها موفق خواهند بود یا خیر.

۳ ماشین جدید به‌عنوان محصولات وارداتی جدید Opel در بازار ایران مشخص شده‌اند. این خودروهای وارداتی جدید اوپل احتمالاً به‌زودی عرضه می‌شوند.

دور جدید واردات خودرو در ایران کم حاشیه نداشته و طی یک سال اخیر هم بارها گزارش‌هایی درباره واردات محصولات خودروسازان مختلف به ایران منتشر شده است که خیلی از آن‌ها حداقل تا به اینجا بلاتکلیف مانده‌اند. در همین حال، آخرین اخبار خودرو حکایت از این دارند که ۳ خودرو وارداتی جدید از برند آلمانی «اوپل» (Opel) در راه کشورند. این درحالی است که پیش‌تر هم گزارش‌ها از واردات خودروهای اوپل به‌واسطه شرکت‌های متفاوت خبر می‌دادند. در ادامه بیشتر با این محصولات وارداتی جدید اوپل آشنا شوید.

خودروهای وارداتی جدید اوپل

کورسا - خودروهای وارداتی جدید اوپل

اوپل کورسا

زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد مبنی بر این‌که خودروهای کورسا، موکا و کراس لند از برند اوپل قرار است در آینده نزدیک وارد کشور شوند. قبل از این، فروردین ماه امسال واردات ماشین های اوپل به ایران بدون جزئیات مشخصی گزارش شد و پس از آن طی چند ماه اخیر از عرضه محصولات این برند در بازار از طریق دو شرکت اطلاع پیدا کرده‌ایم.

کراس لند - خودروهای وارداتی جدید اوپلکراس لند - خودروهای وارداتی جدید اوپل

اوپل کراس لند

اخیراً شنیده شد آسیا خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو به دنبال واردات ۵ خودرو کورسا، آسترا، موکا، کراس لند و گرندلند ایکس از Opel است. از طرفی دیگر صنایع خودروسازی رویان پارسیان به‌عنوان واردکننده رسمی محصولات اوپل معرفی شد که برای واردات همان ۵ خودرو مذکور از این برند برنامه دارد.

موکا - خودروهای وارداتی جدید اوپلموکا - خودروهای وارداتی جدید اوپل

اوپل موکا

حالا باری دیگر واردات موکا، کورسا و کراس لند به ایران مطرح شده است. البته در مقطع کنونی مشخص نیست که این سه محصول را کدام شرکت با چه مشخصات و امکاناتی به کشور می‌آورد. علاوه بر شرکت‌هایی که طی چند وقت اخیر نامشان شنیده شده، گفتنی است در دهه ۹۰ شرکتی تحت عنوان توان خودرو جی چند محصول از Opel را در بازار عرضه کرده بود.

در هر صورت، همان‌طور که انتظار می‌رود، نسخه‌های پایین‌رده این خودروها مهمان بازار ایران می‌شوند. به اقتضای ماهیت اقتصادی آن‌ها برای همه آن‌ها هم موتور کم‌حجم ۱٫۲ لیتری به‌همراه گیربکس اتوماتیک در نظر گرفته شده است. نمایشگر مرکزی مولتی‌مدیا، صفحه آمپر دیجیتال، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار بین خطوط و ترمز پارک برقی با اتوهلد برخی از امکانات پایه این اعضای سبد محصولات Opel هستند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها