معرفی گوشی هواوی Enjoy 70z با باتری قدرتمند ۶ هزار میلی آمپر ساعتی

فوریه 22, 2024 0 نظر 30

تازه‌ترین محصول شرکت هواوی، گوشی Enjoy 70z با ویژگی منحصر به فرد باتری ۶ هزار میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه شد. این گوشی با باتری غول پیکر خود توانسته است توجه بسیاری از علاقمندان به فناوری و گجت‌های الکترونیک را به خود جلب کند.

باتری ۶ هزار میلی آمپر ساعتی گوشی Enjoy 70z این امکان را به کاربران ارائه می‌دهد که بدون نیاز به شارژ مداوم، از تمامی ویژگی‌های این گوشی استفاده کنند. این باتری غول پیکر می‌تواند ساعت‌ها به طول بیاندازد و تجربه استفاده‌ی بی‌وقفه از گوشی را به کاربران ارائه دهد.

همچنین گوشی Enjoy 70z دارای سایر ویژگی‌هایی نظیر دوربین با کیفیت بالا، صفحه‌نمایش فوق‌العاده با کیفیت تصویر فول اچ‌دی و ظاهری زیبا و مدرن است. همه‌ی این ویژگی‌ها نشان می‌دهند که Enjoy 70z نه تنها باتری قوی خود، بلکه از امکانات فنی و ظاهری بسیار مطلوبی برخوردار است که می‌تواند انتخاب عالی برای علاقمندان به گوشی‌های هوشمند باشد.

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۲ویژگی‌های چششویر گوشی میان رده هواوی انجوی ۷۰ زد – Huawei Enjoy 70z، باتری پرظرفیت و قیمت پایین آن هستند.شرکت هواوی در چین از یک گوشی هوشمند جدید به‌نام Enjoy 70z رونمایی کرد. از آنجایی که با یک موبایل ارزان قیمت روبه‌رو هستیم، نباید انتظار مشخصات فنی آنچنانی داشته باشید؛ اما کمتر گوشی هوشمندی را با باتری به این بزرگی پیدا می‌کنید.مشخصات و قیمت هواوی Enjoy 70zهواوی Enjoy 70z به یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده که از درگاه تایپ C با سرعت ۲۲٫۵ وات شارژ می‌شود. این گوشی ۶٫۷۵ اینچی، از تراشه Kirin 710A قدرت می‌گیرد و رم ۸ گیگابایتی دارد. ظرفیت حافظه داخلی آن هم ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت است.از مشخصات اپتیک آن باید به دوربین سلفی ۸ شواپیکسلی و دوربین اصلی ۱۳ شواپیکسلی با همراهی یک سنسور کمکی ۲ شواپیکسلی در پشت اشاره کنیم. قیمت نسخه پایه، معادل ۱۵۲ دلار است و این مبلغ برای نسخه ۲۵۶ گیگ، به چیزی حدود ۱۸۰ دلار می‌رسد. سه رنگ مشکی، سفید و آبی هم در دسترس خریداران قرار دارد.پیش‌تر Enjoy 70 با تغییر نام به هواوی نوا Y72 در خارج از چین عرضه شده بود و شاید سرنوشت مشابهی در انتظار مدل Enjoy 70z باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها