پیشرونده ترین مرحله فروش لاماری ایما هیبرید اسفند ۱۴۰۲

مارس 7, 2024 0 نظر 25

شرکت لاماری در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ برای اولین بار شرایط فروش محصول جدید خود، ایما هیبرید را اعلام کرده است. این خبر برای علاقمندان به خودروهای الکتریکی و هیبریدی خبر خوبی است، زیرا ایما هیبرید با ترکیبی از موتور بنزینی و الکتریکی، اقتصادی‌تر و محیط‌بان تر از خودروهای تنها بنزینی است.

لاماری با ارائه این خودرو، قدمی مهم در راستای حفاظت از محیط زیست و کاهش آلودگی هوا برمی‌دارد. همچنین، با امکانات و قابلیت‌های منحصر به فردی که ایما هیبرید دارد، انتظار می‌رود که توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند.

بنا به اطلاعات منتشر شده، فروش این محصول از اوایل اسفند ماه آغاز خواهد شد و مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های لاماری، شرایط و قیمت این خودرو را مشاهده و خریداری کنند. انتظار می‌رود که ایما هیبرید با ارائه شرایط فروش جذاب، موفقیت چششویری در بازار خودرو داشته باشد و تبدیل به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های هیبریدی شود.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۹اولین شرایط فروش لاماری ایما هیبرید در اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد. آرین موتور شاسی بلند Lamari Eama HEV را با قیمت قطعی به بازار عرضه می‌کند.شرکت آرین موتور اعلام کرد برای نخستین بار شاسی بلند لاماری ایما هیبریدی را با قیمت قطعی از روز چهارشنبه ۱۶ اسفند تا جمعه ۱۸ اسفند از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به آدرس اینترنتی saleauto.ir به متقاضیان عرضه می‌کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش این خودرو آشنا خواهیم شد.شرایط فروش لاماری ایما هیبرید – اسفند ۱۴۰۲شرکت آرین موتور در این طرح لاماری ایما هیبرید مدل ۲۰۲۳ را با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۸۹۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری به مشتریان عرضه می‌کند. در این طرح موعد تحویل نیز ۳۰ روز کاری خواهد بود. جریمه دیرکرد نیز ۳۰ درصد سالیانه در نظر گرفته شده است. آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: آرین موتور شرایط فروش خودرو لاماری ایما ۱۴۰۲-۱۲-۱۷

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها