معرفی گوشی هواوی نوا Y72 با قیمت پر مازند ۲۶۵ دلار

ژانویه 26, 2024 0 نظر 38

گوشی هواوی نوا Y72 یک گوشی هوشمند مدرن با قیمت مناسب است که به تازگی معرفی شده است. این گوشی دارای ویژگی‌های بسیار جذابی است که طرفداران فعال هواوی و گوشی‌های هوشمند را به خود جلب خواهد کرد.

در این گوشی، پردازنده‌ی قدرتمندی به کار گرفته شده است که امکان اجرای برنامه‌ها و بازی‌های پیشرفته را فراهم می‌آورد. صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت این گوشی نیز از جذابیت‌های آن است که تجربه‌ی بصری کاربران را بهبود می‌بخشد.

در ضمن، دوربین عالی دیگر یکی از قابلیت‌های مهم این گوشی است که عکس‌ها و فیلم‌های با کیفیتی را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین، دسترسی آسان به اینترنت و اپلیکیشن‌های مورد علاقه نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که این گوشی را برتر از دیگر رقبا می‌کند.

با توجه به این ویژگی‌ها و قیمت مناسب آن، می‌توان گفت که گوشی هواوی نوا Y72 یک گزینه مناسب برای افرادی است که به دنبال یک گوشی هوشمند با کیفیت و همچنین قیمت مناسب هستند.

۰۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۲

هواوی نوا وای ۷۲ – Huawei nova Y72 در واقع همان گوشی Enjoy 70 است که در بازارهای بین‌المللی با نام جدیدی عرضه می‌شود.

کمپانی هواوی گوشی انجوی ۷۰ را در اواخر پاییز گذشته معرفی کرده بود؛ حالا نسخه جهانی آن با نام هواوی نوا Y72 از راه رسیده است.

این گوشی ۶٫۷۵ اینچی، دارای یک پنل LCD با رزولوشن ۷۲۰p است و از تراشه Kirin 710A  قدرت می‌گیرد. درون ناچ صفحه نمایش آن، دوربین سلفی ۸ شواپیکسلی قرار دارد و ترکیب دوربین‌های عقب را سنسور اصلی ۵۰ شواپیکسلی و یک سنسور کمکی ۲ شواپیکسلی تشکیل می‌دهند.

نقطه قوت نوا Y72 وجود یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از طریق درگاه USB-C با سرعت ۲۲٫۵ وات شارژ می‌شود. نسخه چینی این گوشی، با هارمونی او اس ۴ کار می‌کند؛ اما در نسخه گلوبال ظاهرا EMUI جایگزین شده است.

قیمت هواوی نوا Y72

هنوز ظرفیت رم و حافظه داخلی نسخه‌های مختلف این گوشی، اعلام نشده؛ اما  تصاویر منتشر شده توسط شاخه آفریقای جنوبی هواوی، آن را در دو رنگ مشکی و سبز با قیمتی معادل ۲۶۵ دلار آمریکا نشان می‌دهند. البته خریداران با پرداخت این رقم، هدایایی به‌ارزش تقریبی ۹۵ دلار دریافت خواهند کرد که شامل یک هدفون بی‌سیم هم می‌شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها