فروش ویژه اتومبیل دنا پلاس اتوماتیک ایران خودرو در اخراجی ۱۴۰۲

فوریه 29, 2024 0 نظر 21

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک ایران خودرو در اسفند ۱۴۰۲

در اسفند ماه سال ۱۴۰۲، ایران خودرو شرایط بسیار جذابی برای فروش خودروی دنا پلاس اتوماتیک اعلام کرده است. این خودرو با طراحی زیبا و امکانات بی نظیری که ارائه می‌دهد، انتخابی عالی برای خریدارانی است که به دنبال خودرویی با کیفیت و به‌روز هستند.

شرایط فروش این مدل شامل تخفیفات ویژه، اقساط بدون بهره، نقدینگی با قیمت مناسب و گارانتی طولانی مدت می‌باشد. همچنین ایران خودرو به نحوه‌ای نوین اقساط پرداخت را برای مشتریان فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی به خرید مدل دلخواه خود بپردازند.

با توجه به این شرایط و امکانات، خرید یک دنا پلاس اتوماتیک در اسفند ماه امسال برای شما فرصتی عالی برای داشتن یک خودروی مدرن و عالی خواهد بود. بهتر است این فرصت را از دست ندهید و با مراجعه به نمایندگی‌های ایران خودرو از این شرایط استثنایی بهره مند شوید.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۸شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک ایران خودرو در اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد. در این طرح دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک آپشنال به شکل فروش فوق العاده به مشتریان عرضه می‌کند.گروه صنعتی ایران خودرو در مرحله جدید فروش فوق العاده دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک آپشنال ویژه اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خوردو قصد دارد از روز پنجشنبه ۱۰ اسفند تا روز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲  این خودرو را به متقاضیان واجد شرایط عرضه کند.آن دسته از متقضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند، نام آنها به عنوان بخش دوم اولویت‌های دنا پلاس اتوماتیک در بهار ۱۴۰۳ به ایران خودرو اعلام شده، ایران خودرو به آنها پیامک ارسال کرده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نام آنها درج شده، می‌توانند در این طرح فروش شرکت کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش این محصول ایران خودرو در اسفند ماه آشنا خواهیم شد.شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک ایران خودرو – اسفند ۱۴۰۲ایران خودرو در این طرح دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک آپشنال را با قیمت ۶۹۲ میلیون و ۱۶۶ هزار تومان با موعد تحویل ۹۰ روزه به مشتریان عرضه می‌کند. همچنین متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش‌پرداخت ۳۴۶ میلیون و ۸۳ هزار تومان با موعد تحویل مرداد ۱۴۰۳ خریداری کنند. این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی آبنوس، تیتانیوم، خاکستری، نقره‌ای-آبی کبود به فروش می‌رسد. بیشتر بخوانید: لیست کامل مشخصات و امکانات دنا پلاس اتوماتیک فول آپشن منتشر شد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها