پیشنهاد ویژه ایرانسل برای جشن روز مادر و پدر

ژانویه 2, 2024 0 نظر 33

بسته ویژه ایرانسل برای روز مادر و پدر ارائه می‌شود

با نزدیک شدن به روزهای ویژه‌ی مادر و پدر، ایرانسل تصمیم گرفته تا بسته‌های ویژه‌ای را برای مشترکان خود ارائه کند تا به خوبی از این مناسبت ها در کنار عزیزانشان بهره مند شوند. این بسته‌ها شامل ارائه‌ی اینترنت، تماس و پیامک به قیمت‌های ویژه هستند که به خریداران این امکان را می‌دهد تا با خیالی راحت تر و با هزینه‌ی کمتر، به دختران و پسران عزیز خود تبریک بگویند و در این شادی با آنها به اشتراک بگذارند. همچنین، با توجه به هزینه‌های کمتر این بسته‌ها، افراد می‌توانند از این فرصت برای ارتباط بیشتر و صمیمی‌تر با والدین خود استفاده کنند و این روزهای ویژه را به یادگار دیگری از ارتباط صمیمی و دوستانه خود با والدین خود تبدیل کنند.

بسته ویژه ایرانسل برای روز مادر و پدر اعلام شدند. ایرانسل به مناسبت گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز ولادت حضرت علی (ع) برای مشترکان خود یک بسته ترکیبی تخفیفی در نظر گرفت.

اپراتور ایرانسل با هدف گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر برای مشترکان خود یک بسته ترکیبی تخفیف‌دار را در نظر گرفت. مشترکان در این طرح از یک بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسلی با تخفیف ویژه بهره‌مند خواهند شد.

بسته ویژه ایرانسل برای روز مادر و پدر

بسته ترکیبی تخفیفی ایرانسل شامل ۵ گیگابایت اینترنت و ۵ ساعت مکالمه درون‌شبکه (ایرانسلی) بوده و از زمان فعال‌سازی به مدت ۱۰ روز اعتبار خواهد داشت. همچنین پس از پایان بسته، طی بازه اجرای این طرح می‌توان به دفعات این بسته را خریداری کرد.

تمام مشتریان دائمی و اعتباری ایرانسل از روز چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ به مناسبت روز مادر تا روز پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ به مناسبت روز پدر می‌توانند این بسته ترکیبی را با شماره‌گیری کد دستوری دستوری #۵* یا مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل‌من با قیمت تخفیفی ۲۰ هزار تومان خریداری کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها