با خبری جذاب: ایرانسل راه‌اندازی بسته تخفیفی ویژه برای اعیاد شعبانیه

فوریه 13, 2024 0 نظر 26

جزئیات بسته تخفیفی ایرانسل برای اعیاد شعبانیه معرفی شد

اعیاد شعبانیه به عنوان یکی از مهمترین رخصت‌های دینی مردم ایران به حساب می‌آید و این مناسبت مورد توجه ویژه‌ای قرار می‌گیرد. با نزدیک شدن به فصل بهار و اعیاد شعبانیه، اپراتور ایرانسل بسته‌های تخفیفی متنوعی را برای مشترکان خود تدارک دیده است تا این افراد بتوانند از خدمات مخابراتی با قیمتی مناسب‌تر بهره مند شوند.

بسته‌های تخفیفی ایرانسل شامل اینترنت، مکالمه و پیامک به صورت دوره‌ای بوده و با توجه به نیاز و مصرف کاربران متنوع می‌باشند. این بسته‌ها با تخفیف‌های ویژه به مناسبت اعیاد شعبانیه معرفی می‌شوند و امکاناتی که ارائه می‌دهند، مورد استقبال بسیاری از مشترکان ایرانسل قرار می‌گیرد.

از آنجا که اعیاد شعبانیه همواره با کاهش نرخ‌ها و ارائه تخفیف‌های ویژه موازی است، بسته‌های تخفیفی ایرانسل با ارائه تخفیف‌های ویژه به مناسبت این ایام مهم، مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته و مورد استقبال بسیاری از مشترکان این اپراتور قرار می‌گیرد.

بسته تخفیفی ایرانسل برای اعیاد شعبانیه معرفی شد. ایرانسل به این مناسبت، بسته تخفیفی مکالمه را به تمام مشترکان خود ارائه می‌کند.

به‌مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت امام حسین، حضرت ابوالفضل، حضرت امام سجاد و نیمه شعبان یا سالروز میلاد حضرت مهدی، ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، یک بسته مکالمه درون شبکه ایرانسلی را با قیمت ویژه در اختیار تمام مشترکان خود قرار می‌دهد.

بنابراین با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، تمامی مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل قادر خواهند بود تنها با پرداخت مبلغ ۵ هزار تومان، یک بسته مکالمه درون شبکه ایرانسلی شامل پنج ساعت مکالمه درون شبکه‌ای را خریداری کنند. برای خرید این بسته تخفیفی می‌توانید در روزهای ۲۴ بهمن تا ۶ اسفند ۱۴۰۲ اقدام کنید. این بسته از زمان فعال‌سازی تا پایان روز ۶ اسفندماه اعتبار خواهد داشت.

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۵ مربع یا با مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل من، این بسته تخفیفی را خریداری کنند. امکان خرید این بسته به دفعات وجود دارد و هیچ محدودیتی در خرید و فعال‌سازی آن وجود نخواهد داشت.

ایرانسل

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها