جشنواره هدایا ی ایرانسل به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۲، به تفصیل معرفی شد!

ژانویه 31, 2024 0 نظر 28

اعلام جزئیات هدایای ایرانسل به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۲

با فرا رسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شرکت ایرانسل اعلام کرده است که به مناسبت این روزهای پر افتخار، هدایا و تخفیف‌های ویژه‌ای برای مشترکان خود آماده کرده است. این هدایا شامل تخفیف‌های ویژه برای خرید بسته‌های اینترنت، تماس‌های داخلی و بین‌المللی، خرید اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها و همچنین امکانات ویژه دیگر می‌باشد.

همچنین، ایرانسل اعلام کرده است که به مناسبت این روزهای جشن و شادی، قرعه کشی‌های ویژه برای اعطای جوایز نقدی و گوشی‌های هوشمند به مشترکان خود برگزار خواهد کرد. این اقدامات هدیه‌ای ایرانسل نشان از تلاش این شرکت برای ارائه خدمات بیشتر و ارتقاء رضایت مشترکان خود دارد.

با اعلام این جزئیات، منتظر انتخاب و بهره‌مندی از هدایا و تخفیف‌های ویژه ایرانسل بمانید و این فرصت را از دست ندهید.

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰

هدایای ایرانسل به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۲ معرفی شدند. ایرانسل تا روز ۲۲ بهمن ماه، بسته اینترنت و مکالمه هدیه را به مشترکان ارائه می‌کند.

ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به‌مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و فرا رسیدن دهه فجر ۱۴۰۲، هدایای ویژه‌ای شامل بسته اینترنت هدیه ۴۵ گیگابایتی و مکالمه هدیه ایرانسلی را در اختیار تمامی مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری خود قرار می‌دهد.

هدیه شگفت‌انگیز ۴۵ گیگابایتی ایرانسل برای دهه فجر ۱۴۰۲

در روزهای ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، تمامی مشترکان اینترنت همراه ایرانسل قادر خواهند بود شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه ۴۵ گیگابایتی امتحان کنند. به این منظور باید به بخش تکان شگفت‌انگیز در سوپراپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کرده و با تکان دادن گوشی تلفن همراه خود از شانس برنده شدن این بسته اینترنت ۴۵ گیگابایتی بهره‌مند شوید. این بسته هدیه، ۲۴ ساعت اعتبار خواهد داشت و روزانه، ۴۵۰ نفر از مشترکان ایرانسل شانس برنده شدن آن را خواهند داشت. همچنین هر مشترک در روزهای دهه فجر ۱۴۰۲، فقط یک بار امکان برنده شدن این بسته اینترنت هدیه را دارد.

هدیه مکالمه ۵+۵۰ ایرانسلی

علاوه بر بسته اینترنت ۴۵ گیگابایتی، ایرانسل یک طرح مکالمه هدیه ایرانسلی را نیز به مشترکان خود ارائه می‌دهد. به این منظور، مشترکان ایرانسل این امکان را خواهند داشت که پس از ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقه ادامه‌ این مکالمه را به‌صورت رایگان انجام دهند. مشترکان می‌توانند به‌مناسبت دهه فجر ۱۴۰۲ این هدیه را فعال و استفاده کنند و اعتبار آن تا روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ خواهد بود.

برای فعال‌سازی مکالمه هدیه ایرانسلی باید کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* را شماره‌گیری کرده یا به سوپراپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها