همکاری جذاب ایرانسل و ماموت تلکا در صنعت خودروسازی

ژانویه 31, 2024 0 نظر 32

ایرانسل، یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی در ایران و ماموت تلکا، یکی از پیشگامان در حوزه خودرو، اعلام کرده‌اند که برای شروع یک همکاری استراتژیک در زمینه خدمات ارتباطی خودرو، متصل همکاری خواهند کرد. این همکاری جدید امکانات دیجیتالی شامل اینترنت اشیاء (IoT)، ارتباطات خودرو به خودرو (V2V)، ارتباطات خودرو به زیرساخت (V2I) و سیستم‌های اطلاعات و سرگرمی خودرو (IVI) را در بر خواهد گرفت.

به عنوان نتیجه این همکاری، مشتریان ایرانسل و ماموت تلکا به بهره‌مندی از خدمات متنوع و با کیفیت بالا در حوزه خودرو دسترسی خواهند داشت. همچنین این همکاری می‌تواند به بهبود امنیت و کارایی خودروها کمک کند، و همچنین باعث افزایش راحتی و رضایت مشتریان در استفاده از خودروهای خود شود.

این توافق نشان از تلاش‌های ایرانسل و ماموت تلکا برای نوآوری و ارائه خدمات متناسب با نیازهای مشتریان خود دارد و قطعاً به بهبود تجربه مشتریان در حوزه خودرو ایرانی کمک خواهد کرد.

تفاهم نامه همکاری ایرانسل و ماموت تلکا منعقد شد. این همکاری در حوزه محصولات و سرویس‌های مرتبط با خودرو متصل و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان خواهد بود.

در جریان دومین روز از برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته، موسوم به اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲، تفاهم‌نامه همکاری بین ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و ماموت تلکام به‌نمایندگی از هلدینگ ماموت در ظهر روز سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ منعقد شد. این تفاهم‌نامه همکاری با موضوع ایجاد مشارکت در ارائه خدمات خودرو متصل یا Connected Car و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان یا FMS از سوی ایرانسل به هلدینگ ماموت امضا شده و شرکت ماموت تلکا، طرف قرارداد در این حوزه با شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی خودرو گروه ماموت است.

جزئیات همکاری ایرانسل و ماموت تلکا

راهکارهای سازمانی ایرانسل، اجرای این تفاهم‌نامه را بر عهده دارد و به موجب آن، دو طرف به‌منظور مشارکت در تحقق اهدافی مانند تامین زیرساخت شبکه ارتباطی لازم برای توسعه طرح خودرو متصل و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان، تامین مرکز داده مناسب، سرور و زیرساخت پردازش و ذخیره‌سازی اطلاعات و همین‌طور امنیت تبادل و ذخیره‌سازی اطلاعات، تامین پلتفرم اینترنت اشیای مناسب برای کاربرد خودرو متصل و پلتفرم سامانه مدیریت هوشمند ناوگان، تامین تجهیزات و ادوات لازم برای اتصال و ردیابی خودروها و جمع‌آوری، ارسال و پردازش داده‌ها و ایجاد شبکه فروش، پشتیبانی از مشتریان و مرکز تماس برای مشتریان و کاربران نهایی سامانه مدیریت هوشمند ناوگان و راهکار خودرو متصل، به توافق رسیدند.

راهکارهای سازمانی ایرانسل در آبان و آذرماه ۱۴۰۲ نیز تفاهم‌نامه‌های همکاری را با سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌های مختلف امضا کرده بود که از جمله آنها می‌توان به تفاهم‌نامه شش جانبه بین معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، وزارت صمت، سازمان امداد و نجات، شرکت ایران خودرو، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و شرکت همراه اول اشاره کرد. ایرانسل همچنین با توسعه زیرساخت سامانه تماس اضطراری (e-call) و تفاهم‌نامه همکاری با موضوع خودرو متصل با شرکت امدادخودرو ایران به نقش‌آفرینی در صنعت خودروسازی پرداخت است.

ایرانسل

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها