اعلامیه: ایران خودرو به فروش ۱۱ هزار دنا پلاس در چند روز آینده می‌رود!

ژانویه 20, 2024 0 نظر 26

اخبار اقتصادی اخیر نشان داده است که ایران خودرو در حال آماده‌سازی برای عرضه ۱۱ هزار دستگاه دنا پلاس به بازار می‌باشد. این اقدام نشان دهنده تلاش این شرکت بزرگ خودروسازی برای تقویت حضور خود در بازار خودروی ایران است. دنا پلاس، یکی از موفق‌ترین محصولات ایران خودرو است که با برخی از بهبودهای جدید ارائه شده و مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. این تصمیم به عرضه ۱۱ هزار دستگاه دنا پلاس نشان از اعتماد شرکت به بازار محلی و نیز تلاش آن برای تامین نیازهای مشتریان خود می‌باشد.

با توجه به این اقدام، مشتریان می‌توانند انتظار داشته باشند که تنوع و تعداد محدودی از خودروهای دنا پلاس در بازار در دسترس قرار خواهد گرفت. این موضوع می‌تواند به فعالیت‌های اقتصادی کشور و رونق صنعت خودروسازی کمک کرده و به ایجاد اشتغال و افزایش دسترسی مردم به خودرو اقتصادی کمک کند. امیدواریم که این اقدام توسط ایران خودرو موفقیت‌آمیز باشد و به تقویت صنعت خودروسازی کشور کمک کند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از کشف ۱۱ هزار دستگاه دنا پلاس دپو شده خبر داد و گفت ایران خودرو این خودروها را طی چند روز آینده روانه بازار خواهد کرد.

احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اخیرا پس از اینکه گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی پیرامون دپوی ۱۷ هزار خودرو را دریافت کرد، شخصا با حضور میدانی وضعیت عرضه این خودروها را بررسی کرد. این مقام مسئول پس از بازدید میدانی از پارکینگ یک شرکت خودروسازی دستور داد تا ۱۱ هزار خودرو دنا پلاس احتکار شده ظرف مدت ۱۰ روز آینده عرضه شوند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز جزئیات عرضه این خودروها را بررسی می‌کنیم.

عرضه ۱۱ هزار دستگاه دنا پلاس دپو شده

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در این خصوص عنوان کرد پس از اینکه گشت تعیزات حکومتی یک بازرسی میدانی را انجام داد، موانع تحویل این خودروها برطرف شد تا این خودروها طی ۱۰ روز آینده به مالکان خود تحویل داده شوند. البته در بررسی‌های فنی تخصصی مشخص خواهد شد که آیا شرایط واگذاری خودروها طی مدتی که دپو شده بودند، برای خودروساز وجود داشت یا خیر. ضمن اینکه سهل‌انگاری، قصور یا تعمد این خودروساز و یا کم‌کاری سازمان‌های مرتبط نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اصانلو با اعلام اینکه تضییع حقوق مردم به عنوان خط قرمز تعزیرات شناخته می‌شود، گفت تمام خودروسازان تولید داخل و شرکت‌های مونتاژی زیر ذره‌بین تعزیرات قرار دارند و بلافاصله پس از اینکه گزارشی مردمی را نیز دریافت کنیم، روسای شعب آماده هستند تا با حضور میدانی به بررسی این گزارش‌ها بپردازند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها