شیائومی با تخته سیاه هوشمندش برای جشنواره سال نو آماده می‌شود

دسامبر 26, 2023 0 نظر 61

شیائومی، شرکت فناوری چینی مشهور، اخیراً تخته سیاه هوشمند خود را معرفی کرده است که با استقبال گسترده‌ای از آن روبرو شده است. این تخته سیاه هوشمند از آخرین فناوری‌های موجود استفاده می‌کند و از ویژگی‌هایی همچون حساسیت بالا، صفحه نمایش با کیفیت بالا و قابلیت اتصال به اینترنت با سرعت بالایی برخوردار است.

در آینده نزدیک، شیائومی قصد دارد این تخته سیاه هوشمند را با تکنولوژی‌های هوش مصنوعی و واقعیت افزوده ارتقاء دهد تا تجربه‌ی کاربری را به سطح بالاتری برساند. این تغییرات در تخته سیاه هوشمند به کاربران امکان ارائه محتوای آموزشی، تفریحی و کاربردی به روش‌های نوینی را می‌دهد.

با توجه به ویژگی‌ها و امکاناتی که این تخته سیاه هوشمند فراهم می‌کند، انتظار می‌رود که به وسیله‌ی شیائومی برای آموزش، کاربردهای کسب و کار و سرگرمی از آن استفاده شود. این محصول جدید، نشان‌دهنده‌ی پیشرفت هوش مصنوعی و فناوری در زمینه‌ی تحصیلات و آموزش است و احتمالاً تاثیر گذاری بزرگ در عرصه‌ی آموزش و پژوهش دارد.

شیائومی از تخته سیاه هوشمند ۳۹ اینچی میجیا پرده برداشت. تخته دیجیتال Mijia نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۸ درصدی و عمر فوق‌العاده طولانی دارد.

بنا به جدیدترین اخبار تکنولوژی، شیائومی مدتی قبل تخته سیاه هوشمند جدید خود را روانه بازار کرد که با انواع و اقسام قابلیت‌ها بهترین جایگزین برای تخته‌های مرسوم قدیمی است. در ادامه بیشتر به جزئیات این محصول جدید شیائومی می‌پردازیم.

معرفی تخته سیاه هوشمند میجیا شیائومی

تخته سیاه هوشمند شیائومی میجیا

تخته سیاه هوشمند «میجیا» (Mijia) یک پنل ال‌سی‌دی ۳۹ اینچی با حواشی باریک ۶ میلی‌متری دارد و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن به ۹۸ درصد می‌رسد. ال‌سی‌دی این تخته بدون نیاز به بک‌لایت یا نور پس‌زمینه و با استفاده از انعکاس طبیعی نور نوشته‌ها را به نمایش در می‌آورد و این علاوه بر این‌که باعث صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شود، دیگر جای نگرانی برای کاربر از بابت صدمه نور آبی به چشم‌ها باقی نمی‌گذارد.

همچنین شیائومی با پیاده‌سازی قابلیتی تحت عنوان «نوشتن حساس به فشار» در تخته هوشمند خود، حس نوشتن روی تخته‌های قدیمی را برای کاربر تداعی می‌کند. برای سهولت کار کاربر هم قابلیت پاک کردن یکباره کل صفحه فراهم شده است.

تخته سیاه هوشمند شیائومی میجیاتخته سیاه هوشمند شیائومی میجیا

حتی امکان اتصال چند تخته به همدیگر به‌صورت افقی یا عمودی برای تشکیل یک تخته بزرگ‌تر وجود دارد؛ به‌عنوان مثال، با وصل کردن دو تخته به یکدیگر می‌توان یک صفحه ۵۷ اینچی داشت و اگر یک تخته دیگر را هم اضافه کنید، اندازه صفحه به ۷۸ اینچ می‌رسد. ویژگی مثبت این محصول شیائومی این است که فرایند اتصال واحدها یا همان تخته‌ها به یکدیگر متکی به روش‌های فیزیکی مثل قفل یا آهنربا نیست. به همین خاطر، وصل کردن چند تخته به همدیگر پیوستگی ظاهری صفحه را به هم نمی‌زند.

تخته سیاه هوشمند شیائومی برای تامین انرژی خود از دو باتری قلمی استفاده می‌کند. با همین دو باتری قلمی، این تخته می‌تواند ۲۸۰ روز با حدود ۱۰۰ بار استفاده روزانه کار کند؛ موضوعی که نشان از مصرف بهینه انرژی توسط این تخته هوشمند دارد.

تخته سیاه هوشمند شیائومی میجیاتخته سیاه هوشمند شیائومی میجیا

کمپانی Xiaomi تخته هوشمند خود را با قیمت ۲۴۹ یوان برابر با ۳۵ دلار عرضه می‌کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها