فرصت‌های ویژه فروش پیش‌فروش سایپا در ماه نیمه شعبان ۱۴۰۲

فوریه 19, 2024 0 نظر 26

شرکت خودروسازی سایپا در نیمه شعبان سال ۱۴۰۲ اقدام به ارائه شرایط پیش فروش جدید برای محصولات خود نموده است. این شرایط پیش فروش برای مدت محدودی اعمال خواهند شد و مشتریان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند تا خودروهای مختلف از جمله خودروهای سواری و انواع وسایل نقلیه دیگر را با شرایط ویژه به فروش برسانند.

این شرایط پیش فروش شامل تسهیلات مالی منحصر به فرد است که به مشتریان کمک خواهد کرد تا به راحتی و بدون استرس خرید خودروهای مورد نظر خود را انجام دهند. همچنین، قیمت‌های ویژه و تخفیفات منحصر به فرد نیز به مشتریان ارائه خواهد شد تا درصدد ایجاد شرایط مالی مطلوب برای خرید خودرو بروند.

با ارائه این شرایط پیش فروش جذاب، انتظار می‌رود که تقاضای مشتریان برای خرید خودروهای سایپا افزایش یابد و این اقدام موجب رشد و توسعه این شرکت خودروسازی شود. این تدابیر نه تنها به مشتریان امکان می‌دهد تا به راحتی و با اطمینان خرید خودرو انجام دهند، بلکه به شرکت نیز کمک می‌کند تا در برابر رقبای خود رقابت‌پذیر باشد و بازار را به خود اختصاص دهد.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۷شرایط پیش فروش سایپا در نیمه شعبان ۱۴۰۲ اعلام شد. در این طرح سایپا اطلس جی، کوییک GX-L، ساینا اس و شاهین اتوماتیک به شکل پیش فروش عرضه می‌شوند.گروه خودروسازی سایپا قصد دارد خودروهای سایپا اطلس جی، کوییک GX-L، ساینا اس و شاهین اتوماتیک را ویژه نیمه شعبان به مشتریان عرضه کند. این خودروها از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه ۲ اسفند در سامانه گروه خودروسازی سایپا به مشتریان عرضه می‌شوند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با شرایط پیش فروش سایپا در نیمه شعبان ۱۴۰۲ آشنا خواهیم شد.شرایط پیش فروش سایپا – نیمه شعبان ۱۴۰۲در این طرح سایپا اطلس G با پیش‌پرداخت ۱۹۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان (موعد تحویل شهریور الی اسفند ۱۴۰۳) و کوییک GX-L با ترمز ESC با پیش‌پرداخت ۱۸۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان (موعد تحویل خرداد الی آذر ۱۴۰۳) به مشتریان عرضه می‌شوند.همچنین در این طرح کوییک GXR_L با ترمز ESC با مبلغ پیش‌پرداخت ۱۸۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه با پیش‌پرداخت ۱۶۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسند. موعد تحویل این دو خودرو نیز خرداد الی آذر ۱۴۰۳ خواهد بود.ضمن اینکه شاهین با گیربکس اتوماتیک نیز در این طرح با پیش‌پرداخت ۳۲۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحویل شهریور الی بهمن ۱۴۰۳ به متقاضیان عرضه می‌شود. قیمت تمام خودروها در این طرح نیز همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود.شرایط ثبت نام:در این طرح حداقل سن متقاضیان خرید خودرو باید ۱۸ سال باشد.متقاضان باید گواهینامه خودرو حداقل پایه سم را ارائه دهند.امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب روی خودرو) وجود ندارد.متقاضیانی که طی ۴۸ ماهه اخیر در نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه اخیر نزد سایر خودرو ثبت نام انجام دادند و برای آنها فاکتور صادر شده، اجازه ثبت نام را ندارند. بیشتر بخوانید: شرایط فروش پراید وانت ۱۵۱ – اسفند ۱۴۰۲ مقایسه پژو ۲۰۷ TU3 با سایپا اطلس؛ کدام را بخریم؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها