شروع فروش ویژه فاو ۴۶۰ با تخفیف ویژه

ژانویه 18, 2024 0 نظر 26

آغاز فروش کشنده فاو ۴۶۰ + قیمت

برند فاو اقدام به عرضه یکی از محصولات بسیار قدرتمند خود یعنی مدل ۴۶۰ از خودروهای سنگین و نیمه سنگین کرده است. این خودرو با استفاده از تکنولوژی‌های برتر و موتورهای قدرتمند مناسب برای کارایی بالا و عملکرد بی‌نظیرش توانسته است توجه بسیاری از صنایع و زمینه‌های مختلف را به خود جلب کند.

فاو ۴۶۰ با طراحی مدرن و خاص خود، توانسته است علاقه‌مندان به خودروهای سنگین را مجذوب خود کند و با ارائه انواع نمونه‌های مختلف و پورهاوس متنوع، گزینه‌ای مناسب برای مصارف متنوع را فراهم کند.

در حال حاضر فروش این محصول از رونق بسیار خوبی برخوردار است و با افزایش تقاضا از این خودرو، برند فاو تصمیم گرفته است تا با ارائه قیمت‌های جذاب و مناسب برای خریداران، در بازار رقابتی خودروهای سنگین حضور چششویری داشته باشد.

پس از مذاکرات و مطالعات دقیق، قیمت منصفانه‌ای برای خودروی فاو ۴۶۰ تعیین شده و این محصول آماده عرضه و فروش به مشتریان خود می‌باشد.

فروش کشنده فاو ۴۶۰ آغاز شد. شرکت سیباموتور کامیون کشنده تک محور فاو ۴۶۰ را به شکل نقدی در دی و بهمن ماه به مشتریان عرضه می‌کند.
سیبا موتور که به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه بهمن و نماینده شرکت چینی فاور (FAW) در ایران محسوب می‌شود از ۲۷ دی ۱۴۰۲ طرح فروش کامیون کشنده تک محور فاو ۴۶۰ را آغاز کرد. این طرح تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ نیز ادامه خواهد داشت. متقاضیان برای خرید این محصول باید به عاملیت‌هایی که در سایت رسمی گروه بهمن درج شده، مراجعه کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش این محصول آشنا خواهیم شد.

فروش کشنده فاو ۴۶۰ – دی ۱۴۰۲

فروش کشنده فاو 460فروش کشنده فاو 460

در این طرح کشنده تک محور فاو در تیپ J6P-460 با قیمت مصوب فروش ۴ میلیارد و ۶۷ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان در رنگ سفید و مدل ۱۴۰۲ به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین در این طرح جریمه تاخیر ماهانه ۲٫۵ درصد در نظر گرفته شده و موعد تحویل خودرو نیز هفته سوم اسفند ۱۴۰۲ خواهد بود.

گفتنی است کشنده فاو ۴۶۰ به یک پیشرانه ۶ سیلندر خطی ۲۴ سوپاپه با توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۴۶۰ اسب بخار به تولید برساند. از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به کروز کنترل، سیستم نمایشگر دیجیتال اطلاعات، اینترکولر با سیستم آلایندگی E5، دوربین محیطی دید ۴ طرفه، چراغ رانندگی در روز، سیستم اخطار تصادف، سیستم کنترل حرکت بین خطوط، صندلی راننده تمام بادی با قابلیت تنظیم، مولتی مدیا ۶٫۲ اینچی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و بخاری درجا اشاره کرد.

شرایط فروش خودرو گروه بهمن

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها