بررسی بهترین گوشی های جهان در ژانویه ۲۰۲۴ توسط انتوتو

فوریه 2, 2024 0 نظر 31

بهترین گوشی های جهان در ژانویه ۲۰۲۴ از نگاه انتوتو

در دنیای امروز، گوشی های هوشمند یکی از ابزارهای اصلی برای ارتباطات اجتماعی، کار و سرگرمی ما هستند. با پیشرفت فناوری، شرکت های مختلف دائماً در تلاشند تا بهترین گوشی های جدید و نوآورانه را به بازار عرضه کنند. انتوتو، یکی از منابع معتبر در زمینه بررسی و تجزیه و تحلیل گوشی های هوشمند، در ژانویه ۲۰۲۴ توانسته است بهترین گوشی های جهان را انتخاب کند.

با توجه به نیازها و ترجیحات مختلف کاربران، انتوتو توانسته است لیستی از بهترین گوشی های جهان را تهیه کند که شامل انواع و اقسام گوشی های هوشمند از برندهای مختلف می باشد. این لیست شامل گوشی هایی با عملکرد بالا، دوربین های عالی، باطری قدرتمند و طراحی زیبا می باشد.

بدین ترتیب، با مطالعه و بررسی این لیست می توانید بهترین گوشی های موجود در بازار را بر اساس نیازها و ترجیحات شخصی خود انتخاب کرده و از تجربه بهتری در استفاده از گوشی هوشمند خود داشته باشید.

۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۲

پرچمدار اوپو و یک مدل میان رده از برند ردمی، بهترین گوشی های اندرویدی جهان در ژانویه ۲۰۲۴ از نگاه بنچمارک انتوتو هستند.

پلتفرم بنچمارک‌گیری Antutu با انتشار دو فهرست جدید، بهترین گوشی های پرچمدار و میان رده جهان را در ژانویه ۲۰۲۴ رتبه‌بندی کرد. چیزی که در این لیست‌ها جلب توجه می‌کند، حکمرانی تراشه‌های مدیاتک و صدرنشینی گوشی‌های مجهز به دایمنسیتی است.

بهترین گوشی‌های پرچمدار دنیا در ژانویه ۲۰۲۴

در این دسته، اوپو فایند ایکس ۷ با قدرت‌گیری از تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰، بالاتر از همه رقبای اندرویدی ایستاد. با اختلاف اندکی از آن، آیکو ۱۲ پرو دوم شد؛ گوشی هوشمندی که از وجود تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد. رتبه سوم هم به دیگر گوشی مجهز به این چیپ اسنپدراگون، یعنی ایسوس راگ ۸ پرو رسید.

امتیاز نزدیک این سه گوشی، نشان می‌دهد که رقابت بین تراشه‌های پرچمدار مدیاتک و کوالکام، تنگاتنگ است و شاید امکاناتی مانند سیستم خنک‌کننده بهتر، تفاوت را رقم بزند.

هر ۷ گوشی دیگر موجود در فهرست انتوتو هم یا چیپست دایمنسیتی ۹۳۰۰ دارند، یا اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام!

بهترین گوشی های میان رده جهان در ژانویه ۲۰۲۴

در این دسته، مدیاتک برتری قاطع‌تری به‌دست آورد؛ جایی که ردمی K70E به‌لطف تراشه دایمسنیتی ۸۳۰۰ اولترا برتر از رقبا ظاهر شد. ریلمی GT Neo5 SE با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ و اختلاف امتیاز نسبتا زیاد، بر جایگاه دوم تکیه زد و ردمی نوت ۱۲ توربو با همین تراشه، سوم شد.

هر ۷ گوشی دیگر این فهرست، از تراشه‌های مختلف مدیاتک قدرت می‌گیرند.

بدیهی است که کاربران هنگام انتخاب و خرید یک گوشی، تنها به امتیاز و رتبه آن در بنچمارک‌ها نگاه نمی‌کنند و فاکتورهایی نظیر کیفیت دوربین، دوام شارژ، امکانات نرم افزاری، طراحی و قیمت را هم در نظر می‌گیرند. اما در هر صورت، چنین لیست‌هایی می‌توانند ملاک خوبی برای سنجش کیفیت و قدرت پردازش گوشی‌ها باشند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها