ردمی گوشی جدید، برترین گوشی موبایل در رده میانی جهان است

ژانویه 3, 2024 0 نظر 28

گوشی جدید ردمی، بهترین موبایل میان رده جهان شد

گوشی جدید ردمی به عنوان بهترین موبایل میان رده در جهان شناخته شده و با ویژگی‌ها و قابلیت‌های برتر خود توانسته توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. این گوشی دارای دوربین‌های با کیفیت عالی، صفحه نمایش فوق‌العاده و عمر باتری طولانی است که تمامی این ویژگی‌ها باعث شده تا به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های میان رده در بازار جهانی شناخته شود.

همچنین، قیمت مناسب و عملکرد قدرتمند این گوشی، آن را از سایر مدل‌های مشابه برتر کرده است. با توجه به این ویژگی‌ها و امکانات، گوشی ردمی جدید می‌تواند گزینه‌ی بسیار قابل توجهی برای افرادی باشد که به دنبال یک موبایل با کارایی بالا و قیمت مناسب هستند.

بنابراین، گوشی ردمی جدید به عنوان بهترین موبایل میان رده در جهان شناخته شده و با استقبال بسیاری از کاربران روبرو شده است و امیدواریم با ادامه روند پیشرفت و بهبود، این محصول بتواند همیشه در صدر جدول بهترین موبایل‌های میان رده قرار بگیرد.

۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۲

گوشی جدید ردمی به‌لطف تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا، بهترین موبایل میان رده جهان در دسامبر ۲۰۲۳ از نگاه بنچمارک انتوتو شد.

مطابق رسم هر ماهه، انتوتو بهترین گوشی های موبایل میان رده جهان را بر اساس میانگین امتیاز کسب شده در این بنچمارک، رتبه‌بندی کرد. پیشتاز این فهرست در ماه دسامبر ۲۰۲۳، گوشی ردمی K70E با تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا و ترکیب حافظه ۱۲GB+512GB است.

با این حساب، باید انتظار عملکرد مشابهی را از گوشی پوکو X6 پرو داشته باشیم که نسخه ریبرند شده ردمی K70E است. این گزاره درباره شیائومی Civi 4 هم صدق می‌کند که ظاهرا از همین تراشه مدیاتک قدرت می‌گیرد.

اما رتبه‌های دوم و سوم را دو دیوایس مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ کسب کردند: ریلمی GT Neo 5 SE و ردمی Note 12 Turbo؛ هر دو هم با ۱۶ گیگ رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی!

بهترین موبایل میان رده جهان

جایگاه‌های چهارم تا دهم نیز به این گوشی‌های هوشمند تعلق گرفت:

  • اوپو Reno 11 5G با تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ و ترکیب حافظه ۱۲GB+256GB
  • ویوو iQOO Z8 با تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ و ترکیب حافظه ۱۲GB+512GB
  • ویوو iQOO Neo 7SE  با تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ و ترکیب حافظه ۱۲GB+512GB
  • ویوو S17 Pro با تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ و ترکیب حافظه ۱۲GB+512GB
  • ویوو S18 با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و ترکیب حافظه ۱۲GB+512GB
  • ردمی Note 12T Pro با تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا و ترکیب حافظه ۸GB+256GB
  • ردمی K60E با تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ و ترکیب حافظه ۱۲GB+512GB
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها