معرفی گوشی وان پلاس Nord N30 SE 5G در امارات به سبکی جذاب

ژانویه 29, 2024 0 نظر 33

گوشی وان پلاس Nord N30 SE 5G یکی از جدیدترین محصولات شرکت وان پلاس است که به‌تازگی در امارات متحده عربی رونمایی شده است. با ویژگی‌های برتر و طراحی شیک و منحصر به فرد، این گوشی توانسته است توجه بسیاری از علاقمندان به فناوری را به خود جلب کند.

این گوشی با قابلیت‌های ۵G، دوربین‌های با کیفیت بالا، صفحه نمایش بزرگ و عمر باتری طولانی، یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یک گوشی قدرتمند و همچنین قابل تحمل هستند. همچنین قیمت مناسب این گوشی در مقایسه با دیگر گوشی‌های هم رده‌اش، آن را به یک گزینه عالی برای خرید تبدیل کرده است.

با توجه به ویژگی‌های برتر و قدرتمندی که گوشی وان پلاس Nord N30 SE 5G دارد، قطعاً انتظار می‌رود که این گوشی مورد توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان در امارات و حتی سراسر جهان قرار بگیرد.

۰۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۲

وان پلاس نورد ان ۳۰ اس ای – OnePlus Nord N30 SE یک گوشی ارزان قیمت جدید با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G است‌.

کمپانی وان پلاس، یک گوشی رده ابتدایی جدید را به‌نام Nord N30 SE 5G در امارات معرفی کرد. این اسمارت فون که از تراشه دایمنسیتی ۶۰۲۰ مدیاتک قدرت می‌گیرد، دارای ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم است.

برای نمایش محتوا، این دیوایس از یک پنل ۶٫۷۲ اینچی LTPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس استفاده می‌کند. درون حفره‌ پانچ مرکزی صفحه نمایش، یک دوربین سلفی ۸ شواپیکسلی قرار دارد و دوربین اصلی ۵۰ شواپیکسلی در پنل عقب، با یک سنسور عمق‌سنج ۲ شواپیکسلی همراهی می‌شود. از ویژگی‌های دوربین اصلی آن باید به داشتن سنسور ۱/۲٫۷۶ اینچی و پیکسل‌های ۰٫۶۴ میکرومتری اشاره کنیم.

باتری گوشی نورد N30 SE ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و با سرعت ۳۳ وات شارژ می‌شود. سیستم عامل آن هم اندروید ۱۳ با پوسته OxygenOS 13.1 است.

قیمت گوشی فایوجی وان پلاس Nord N30 SE 

در امارات، این گوشی ۵۹۹ درهم قیمت خورده که با ۱۶۳ دلار برابری می‌‌کند. عرضه محصول، از تاریخ ۱۱ بهمن آغاز خواهد شد و خریداران می‌توانند یکی از رنگ‌های سبز روشن یا مشکی را سفارش دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها