شروع نمایش فیلم “فسیل” در دوبی به جذاب ترین شکل در فارسی منتقل کنید

فوریه 3, 2024 0 نظر 156

فیلم سینمایی «فسیل» که از اسفند سال گذشته در سینماهای ایران اکران شده بود و با فروش بیش از ۳۱۳میلیارد تومان، عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را کسب کرده بود، هم اکنون همزمان با اکران در ایران، در دوبی نیز به نمایش درآمده است. این فیلم که داستان سه دوست را در زمان پیش از انقلاب و پس از آن روایت می‌کند، با حضور بازیگرانی همچون بهرام افشاری، هادی کاظمی، ایمان صفا، الناز حبیبی و الهه حصاری، توانسته است موفقیت خاصی را کسب کند. در اینباره، کریم امینی کارگردان و ابراهیم عامریان تهیه‌کننده این فیلم هستند. با توجه به جمعیت ایرانیان ساکن امارات و عدم اکران فیلم‌های ایرانی در این منطقه، امیدواری ها برای نمایش موفقیت آمیز این فیلم در دوبی بسیار بیشتر است.

۱۱:۴۹بانی‌فیلم: فیلم سینمایی «فسیل» همزمان با اکران در سینماهای ایران، در دوبی هم به نمایش درآمد.«فسیل» که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما لقب گرفته، تا کنون با فروش بیش از ۳۱۳میلیارد تومان، اکران بسیار موفقی در ایران داشته است.اکران این فیلم از این هفته در «سینمااستار» دوبی در مجتمع الغریر، آغاز شده است.با توجه به جمعیت ایرانیان ساکن امارات و اکران نشدن فیلم‌های ایرانی در امارات، به نظر می‌رسد «فسیل» بتواند نمایش موفقی را در دوبی تجربه کند.کریم امینی کارگردان و ابراهیم عامریان تهیه‌کننده «فسیل» هستند.بهرام افشاری، هادی کاظمی، ایمان صفا، الناز حبیبی و الهه حصاری بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.
«فسیل» داستان سه دوست را روایت می‌کند که پیش از انقلاب، یک گروه موسیقی‌ دارند اما با حوادثی که برایشان پیش می‌آید و با وقوع انقلاب، هر یک از اعضای گروه، سرنوشت‌ متفاوتی پیدا می‌کنند.اکران «فسیل» از اسفند سال گذشته در سینماهای ایران آغاز شده و با گذر از فروش ۳۱۳ میلیارد تومان، عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را در اختیار دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها