سایپا قیمت گیربکس خودروی کوئیک را اعلام کرد

ژانویه 25, 2024 0 نظر 29

قیمت کوییک آر دنده اتوماتیک توسط سایپا اعلام شد

شرکت خودروسازی سایپا اخیراً قیمت کوییک آر دنده اتوماتیک را اعلام کرده است. این خودرو که از جمله پرفروش‌ترین خودروهای این شرکت محسوب می‌شود، با ویژگی‌های منحصر به فرد و طراحی زیبا، توانسته است بازار خودرو را به خود اختصاص دهد. قیمت این خودرو به‌طور قابل توجهی کاهش یافته و سایپا اعلام کرده است که این تصمیم به منظور جذب مشتریان جدید و ایجاد رقابتی قوی‌تر در بازار خودرو است.

تخفیف‌های ویژه و شرایط فروش مناسب، این خودرو را به گزینه ای جذاب برای خریداران تبدیل کرده است. با توجه به اعلام شرکت سایپا، امکان خرید اقساطی و امکانات خرید آسان، خرید این خودرو برای خریداران دلچسب‌تر خواهد شد.

اگر شما نیز به دنبال خرید یک خودروی مقرون به صرفه و با کیفیت هستید، این خودرو را در نظر بیاورید. با توجه به قیمت کوییک آر دنده اتوماتیک، این خودرو اکنون به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید در بازار خودرو مطرح شده است.

سایپا قیمت کوییک آر دنده اتوماتیک را رسماً مشخص کرد. در ادامه قیمت رنگ های مختلف هاچ بک کوییک R سی وی تی را مشاهده کنید.

آخرین اخبار خودرو داخل کشور حکایت از این دارند که گروه خودروسازی سایپا به‌تازگی قیمت جدید کوییک آر دنده اتوماتیک را اعلام کرد. این هاچ بک داخلی در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود که برخی از آن‌ها قیمت بیشتری نسبت به بقیه دارند. درباره جزئیات قیمت نسخه‌های مختلف کوییک R را مشاهده می‌کنید.

قیمت کارخانه کوییک آر دنده اتوماتیک سایپا

در حال حاضر کوییک آر اتوماتیک به‌همراه آپشن سفارشی ۱ تیپ DA در رنگ‌های سفید مشکی، سفید قرمز و کرم مشکی با قیمت ۳۱۳ میلیون و ۹۳۳ هزار و رنگ‌های مشکی قرمز و نقره‌ای مشکی با قیمت ۳۱۴ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان به فروش می‌رسد. نسخه‌های مشکی قرمز و نقره‌ای مشکی این هاچ بک تقریباً ۳۰۰ هزار تومان گران‌تر از بقیه نسخه‌ها در دسترس قرار می‌گیرند.

کوییک R اتوماتیک زیر کاپوت خود یک موتور ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی دارد که می‌تواند ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیرو محرکه این موتور یورو ۵ به‌واسطه یک گیربکس اتوماتیک CVT به محور جلو منتقل می‌شود. مصرف سوخت این خودرو هاچ بک هم ۷٫۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر تخمین زده شده است. از جمله امکانات این نسخه کوییک می‌توان به ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیرو ترمز، ترمز کمکی، سنسور عقب، فرمان برقی، ۲ ایربگ (راننده و سرنشین جلو)، نمایشگر ۷ اینچی مولتی‌مدیا و تهویه الکتریکی اشاره کرد.

اخیراً سایپا مشخصات ساینا اس تیپ DA به‌همراه قیمت آن را هم مشخص کرد. این سدان به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین محصولات کنونی سایپا با قیمت ۳۲۳ میلیون و ۷۵۷ هزار تومان از درب کارخانه عرضه می‌شود و مدتی قبل در سامانه یکپارچه فروش خودروهای تولید داخل در کنار بقیه تیپ‌ها پیش رو متقاضیان قرار گرفت.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها