قیمت و ویژگی های رسمی خودروی شاهین GL سایپا منتشر شد

ژانویه 11, 2024 0 نظر 90

قیمت و مشخصات رسمی شاهین GL سایپا اعلام شد

شرکت خودروسازی سایپا به تازگی قیمت و مشخصات رسمی مدل جدید خودروی شاهین GL را اعلام کرده است. این مدل از خودروهای محبوب و مورد توجه در بازار ایران است که با مشخصات جدید و به‌روز شده خود مشتریان جدیدی را به خود جلب کرده است. شاهین GL با قدرت موتور بالا، طراحی جذاب و امکانات راحتی و ایمنی بالا، یک گزینه عالی برای خریداران خودرو می‌باشد.

به گزارش منابع داخلی کارخانه سایپا، قیمت این مدل خودرو بر حسب نوع و ویژگی‌های مختلف آن متغیر بوده و با توجه به تغییرات اخیر در بازار خودرو، به نظر می‌رسد که این مدل نیز با استقبال بالایی از سوی مشتریان روبه‌رو خواهد بود. در کل، شاهین GL می‌تواند یک گزینه عالی برای خریدارانی باشد که به دنبال خرید یک خودروی با کیفیت، ایمن و مقرون به صرفه هستند.

قیمت و مشخصات رسمی شاهین GL سایپا اعلام شد. در ادامه با مشخصات و جزئیات قیمت‌گذاری شاهین جی ال یا همان شاهین بدون سانروف آشنا می‌شویم.

گروه خودروسازی سایپا مدتی قبل تیپ جدیدی به نام GL را برای خودرو شاهین در نظر گرفت که نسبت به تیپ G فقط فاقد سانروف است و در سایر بخش‌ها کاملا به نسخه قبلی خود شباهت دارد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری و مشخصات شاهین سقف فلزی یا بدون سانروف آشنا می‌شویم.

قیمت شاهین GL در دی ۱۴۰۲

گروه خودروسازی سایپا برای شاهین GL بدون سقف مجهز به ترمز ESC قیمت ۴۰۹ میلیون و ۵ هزار تومان را ویژه دی ماه در نظر گرفت. همچنین قیمت شاهین G با ترمز ESC نیز ۴۳۵ میلیون و ۱۱۹ هزار تومان است.

شاهین GL

گفتنی است سدان شاهین در نسخه‌های G و GL به یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر ۸ سوپاپ توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور ۱۷۸ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. این خودرو ظرف مدت ۱۳٫۲ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت دست پیدا می‌کند و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز ۷٫۲ لیتر خواهد بود.

شاهین GL شاهین GL

سایپا شاهین دارای ۴۴۴۶ میلی‌متر طول، ۱۷۷۱ میلی‌متر عرض، ۱۴۹۰ میلی‌متر ارتفاع و ۲۵۶۰ میلی‌متر فاصله محوری است. همچنین وزن این خودرو به ۱۲۶۰ کیلوگرم، حجم صندوق آن به ۴۲۰ لیتر و حجم باک آن نیز به ۴۷ لیتر می‌رسد.

سدان شاهین از امکانات متعددی چون آینه‌های جانبی تاشونده برقی، روکش صندلی چرمی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، ورود و استارت بدون کلید، نشانگر تعویض دنده، دی لایت و اتولایت، نویگیشن و دوربین عقب، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، سنسور پارک عقب، مه شکن‌های عقب و جلو، کلیدهای کنترل روی فرمان، ۲ ایربگ ایمنی و فرمان برقی بهره می‌برد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها