پیشنهاد ویژه: خرید اقساطی وانت نیسان و آریسان در اخرین روزهای اسفند ۱۴۰۲

مارس 1, 2024 0 نظر 26

شرایط فروش اقساطی وانت نیسان و آریسان در اسفند ۱۴۰۲

در ماه اسفند سال ۱۴۰۲، شرکت نیسان با بهره‌مندی از شرایط ویژه، فروش اقساطی برای وانت‌ها و آریسان‌ها خود را ارائه می‌دهد. این فرصت مناسبی است برای کسانی که به دنبال خرید این خودروها هستند اما به دلیل محدودیت‌های مالی، نمی‌توانند مبلغ کامل را به صورت نقدی پرداخت کنند.

از مزایای شرایط فروش اقساطی نیسان در این ماه می‌توان به پرداخت اقساط مناسب و بدون بهره، انعطاف پرداخت تنظیم‌پذیر، کاهش فشار مالی و افزایش دسترسی به خودروی مورد نظر اشاره کرد. علاوه بر این، این فرصت ویژه می‌تواند به مشتریان جدیدی کمک کند تا به سرعت و به راحتی به خودرویی کیفی دست یابند.

پس اگر به دنبال خرید وانت یا آریسان نیسان هستید و مایلید از فروش اقساطی بهره‌مند شوید، بهتر است تا این فرصت منحصر به فرد را از دست ندهید و به‌سرعت اقدام به خرید مورد نظر خود کنید.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۰شرایط فروش اقساطی وانت نیسان و آریسان در اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد. ایران خودرو وانت آریسان ۲ دوگانه سوز و وانت نیسان دوگانه سوز به بازار عرضه می‌کند.گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد وانت آریسان ۲ دوگانه سوز را به شکل فروش فوق العاده و وانت نیسان دوگانه سوز را به شکل اقساطی از روز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ به متقاضیان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش این دو محصول ایران خودرو در اسفند ماه آشنا خواهیم شد.شرایط فروش اقساطی وانت نیسان و آریسانایران خودرو در این طرح وانت آریسان ۲ دوگانه سوز مجهز به تجهیزات استاندارد اجباری ۱۴۰۳ را با قیمت مصوب فروش ۴۰۸ میلیون تومان در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک و نقره‌ای متالیک به فروش می‌رساند. همچنین موعد تحویل آن نیز ۹۰ روزه اعلام شده است.همچنین در این طرح کامیونت نیسان دوگانه سوز آپشنال رادیال SVD نیز با قیمت ۵۷۱ میلیون و ۹۰ هزار تومان با موعد تحویل ۴۵ روزه به متقاضیان عرضه می‌شود. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش‌پرداخت ۴۰۷ میلیون و ۷۵۲ هزار تومان خریداری کنند. بیشتر بخوانید: مشخصات و قیمت ساینا S تیپ DA | ایرادات، مشکلات و کاتالوگ ساینا اس دی ای قیمت کارخانه ای جدید محصولات ایران خودرو در اسفند ۱۴۰۲

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها