مشاهده کنید: رندرهای جذاب گلکسی S24 اولترا و S24 پلاس سامسونگ در اینجا

دسامبر 27, 2023 0 نظر 27

رندرهای رسمی گلکسی S24 اولترا و S24 پلاس سامسونگ را در اینجا ببینید

سامسونگ یکی از برترین شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان است و همواره به ارائه محصولات با کیفیت و امکانات برتر مشغول است. اخیراً، رندرهای رسمی از دو گوشی جدید این شرکت یعنی گلکسی S24 اولترا و S24 پلاس منتشر شده است که منحصر به فرد بوده و توانایی های بسیار بالایی را ارائه می‌دهند.

گلکسی S24 اولترا به لحاظ ظاهری، طراحی زیبا و شیکی دارد که با نمایشگر بزرگ و رزولوشن بالا همراه است. این گوشی با دوربین های حرفه ای، پردازنده قدرتمند و امکانات زیادی که ارائه می‌کند، یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۲ خواهد بود.

از سوی دیگر، گلکسی S24 پلاس با طراحی زیبا و امکانات فوق العاده، یک گزینه عالی برای کاربران حرفه‌ای و علاقمند به عکاسی حرفه‌ای می‌باشد.

در کل، این رندرهای رسمی نشان دهنده این است که سامسونگ همچنان به بهبود و ارتقاء محصولات خود پایبند است و گوشی‌های جدید خود را با ویژگی‌ها و امکانات برتری ارائه می‌دهد.

شریک کلمبیایی سامسونگ رندرهای رسمی گلکسی S24 اولترا و S24 پلاس را منتشر کرده که رنگ‌بندی و حافظه داخلی این دو گوشی پرچمدار را فاش می‌کند.

با نزدیک شدن به معرفی گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ، هر روز تعداد شایعات و گزارشات درباره آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. یکی از شرکای کلمبیایی سامسونگ رندرهایی را منتشر کرده که ظاهرا مربوط به گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۴ هستند. از قضا، یکی از فعالان فضای مجازی که با نام کاربری passionategeekz در شبکه اجتماعی ایکس فعالیت می‌کند هم موفق شده به این تصاویر دست پیدا کند و آن‌ها را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی و تصاویر دقیق سری گلکسی S24 سامسونگ به طور کامل لو رفت

این تصاویر، رندرهای رسمی گلکسی S24 اولترا و S24 پلاس سامسونگ هستند که رنگ‌بندی این دو محصول را به‌نمایش می‌گذارند. ولی عکس‌های نسخه معمولی این خانواده در تصاویر به بیرون درز کرده دیده نمی‌شود.

همانطور که در تصاویر می‌بینید، اینجا دو رنگ مشکی و زرد گلکسی اس ۲۴ اولترا ظاهر شده‌اند. نام رسمی نسخه مشکی “Onyx Black” و نسخه زرد هم “Amber Yellow” است. در بخش حافظه این گوشی ۱ ترابایت ذکر شده است، ولی قطعا این محصول با نسخه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی هم عرضه خواهد شد.

برای مدل اس ۲۴ پلاس چهار رنگ در نظر گرفته شده که علاوه بر دو نسخه مشکی و زرد، مدل‌های خاکستری “Marble Gray” و بنفش “Cobalt Violet” هم وجود دارد. اگر سامسونگ ترک عادت نکند، این چهار رنگ برای مدل معمولی هم در نظر گرفته خواهد شد. در بخش حافظه داخلی این گوشی هم به ۲۵۶ گیگابایت اشاره شده است. در حالی که معتقدیم سامسونگ یک نسخه ۵۱۲ گیگابایتی از مدل پلاس و معمولی سری Galaxy S24 را هم عرضه خواهد کرد.

گوشی‌های سری گلکسی S24 چه تاریخی معرفی می‌شوند؟

خود سامسونگ هنوز به‌صورت رسمی به این خبر واکنش نشان نداده، اما بررسی‌ها نشان می‌دهند که این شرکت به احتمال خیلی زیاد در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۸ دی ماه) طی یک رویداد خبری ویژه از گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۲۴ خودش رونمایی خواهد کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها