لوکس و قدرتمند: معرفی چری تیگو ۹ شاسی بلند، پرچمدار جدید چری به همراه عکس و مشخصات

ژانویه 14, 2024 0 نظر 53

لوکانو ۸ (چری تیگو ۹) شاسی بلند لوکس و پرچمدار چری به زودی در ایران

تولیدکننده خودروهای چینی چری، به تازگی اعلام کرده که مدل لوکانو ۸ یا به نام نمایشی چری تیگو ۹، به زودی وارد بازار ایران خواهد شد. این خودرو با شاسی بلند و طراحی لوکس، یک گزینه بسیار جذاب برای علاقمندان به خودروهای SUV و شهری خواهد بود.

لوکانو ۸ یک خودروی فوق‌العاده شکیل و با کیفیت است که با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد و طراحی زیبا، می‌تواند توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. از مشخصات این خودرو می‌توان به موتور قدرتمند، سیستم‌های ایمنی پیشرفته، فضای داخلی فراوان، و قیمت مناسب اشاره کرد.

با ورود این خودرو به بازار ایران، منتظر مشاهده رقابت خودروهای شاسی بلند در بازار ایران باشیم. همچنین امیدواریم که ورود این مدل جدید، به رقابت و افزایش کیفیت خودروهای موجود در بازار ایران کمک کند.

۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۴

چری تیگو ۹ لوکس‌ترین پرچمدار حال حاضر محصولات چری، قرار است با برندینگ جدید تحت نام لوکانو ۸ به بازار ایران وارد شود.

شرکت ماموت اخباری را مبنی بر ورود برند جکو به بازار ایران منتشر کرده است، این برند یکی از زیر مجموعه‌های چری است که نقش تولید محصولات لوکس و بالارده این شرکت را برعهده دارد. حال براساس آخرین اخبار به دست آمده، قرار است پرچمدار لوکس برند چری با نام لوکانو ۸ وارد بازار داخلی کشور شود.

تیگو ۹ آخرین پرچمدار برند چری بوده که یک کراس‌اوور لوکس ۷ نفره است. این خودرو به نسبت تیگو ۸ پرومکس موجود در بازار ارتقاهای زیادی را در بخش طراحی و مشخصات فنی به خود دیده است تا بتواند موفیقت تیگو ۸ را بار دیگر تکرار کند، اما به نظر می‌رسد این محصول با یک برندینگ جدید تحت نام لوکانو ۸ به بازار ایران راه پپدا خواهد کرد؛ شایان به ذکر است که این خودرو در بازارهای جهانی با نام جکو J8 به فروش می‌رسد.

لوکانو 8 (چری تیگو 9)

مشخصات فنی لوکانو ۸ (چری تیگو ۹)

محصول جدید برند تیگو یک کراس اوور بزرگ ۷ نفره است که به یک موتور توربو شارژ ۲ لیتری مجهز شده که در شرایط استاندارد توانایی تولید ۲۶۱ اسب بخار قدرت (HP) و حداکثر ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولیدی پیشرانه به وسیله گیربکس ۸ سرعته از نوع AT به تمامی چرخ‌های خودرو منتقل می‌شود. سرعت ماکسیسم این خودرو به ۲۰۵ کیلومتر برساعت می‌رسد و مصرف سوخت ترکیبی آن در شرایط مختلف تنها ۷٫۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

ابعاد بزرگ این خودرو کابین جاداری را برای آن مهیا کرده است، فاصله محوری این کراس اوور بزرگ ۲٫۸۲۰ میلیمتر بوده و دارای طول ۴٫۸۲۰، عرض ۱٫۹۳۰ میلی‌متر و ارتفاع ۱٫۶۹۹ است.

امکانات رفاهی لوکانو ۸

در بخش امکانات رفاهی و ایمنی جکو برای محصول جدید خود چیزی کم نگذاشته، این محصول بالارده به امکاناتی نظیر شارژر بی‌سیم، دسته دنده الکترونیکی، صندلی‌های تماما برقی با قابلیت ذخیره حالت‌های مختلف، ترمز پارک برقی، سنسورهای پارک جلو و عقب با قابلیت خاموش و روشن شدن، سانروف بزرگ چند حالته، رادار تصادف از جلو، رادار تصادف از عقب با نمایش چراغ‌های هشدار دهنده، تهویه مطبوع سه منطقه‌ای، دوربین دید در شب، کروز کنترل هوشمند، کلاستر دیجیتال با قابلیت شخصی‌سازی، چراغ‌های داخل کابین الماسی و… مجهز شده است.

لوکانو 8 (چری تیگو 9)لوکانو 8 (چری تیگو 9)

در ساخت تریم داخلی این محصول از رنگ‌های مختلف متناسب با رنگ اصلی خودرو به همراه نوارهای LED مخفی شونده سراسری استفاده شده است که کابینی بسار شکیل برای این محصول به ارمغان آورده‌اند. مورد دیگری که در کابین لوکانو ۸ جلب توجه می‌کند دریچه‌های تهویه هوا این محصول است که دارای طراحی‌ای جدید و کروم کاری شده هستند.

لوکانو 8 (چری تیگو 9)لوکانو 8 (چری تیگو 9)

با توجه به موارد فوق، خودروی لوکانو ۸ جز خودروهای لوکس و پریمیوم بازار دسته‌بندی می‌شود که حتی یک گام از تیگو ۸ پرو مکس هم جلوتر است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها