لوکس و بلندپروفایل، چری تیگو ۹ (لوکانو ۸) به زودی وارد بازار ایران می شود! + عکس و اطلاعات کامل

ژانویه 14, 2024 0 نظر 49

لوکانو ۸ (چری تیگو ۹) شاسی بلند لوکس و پرچمدار چری به زودی در ایران

گروه خودروسازی چری در حال تهیه ورود خودروی جدید لوکانو ۸ (معروف به چری تیگو ۹) به بازار ایران است. این خودرو شاسی بلند دارای طراحی مدرن و لوکس است که قرار است با قیمتی رقابتی و مشخصات فنی برتر وارد بازار ایران شود.

لوکانو ۸ با طراحی شاسی بلند و زیبا، به دنبال جلب توجه مشتریان خود در بازار خودروهای ایرانی است. با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا، این خودرو از نظر امکانات، ایمنی و رفاهی در رده‌ی بالایی جای می‌گیرد.

این خودرو با موتور قدرتمند و اقتصادی، سیستم‌های هوشمند رانندگی و فضای داخلی فراوان، توانسته است توجه بسیاری از مشتریان خود را به خود جلب کند. علاوه بر این، داشتن قیمتی مناسب و مشخصات فنی برتر، این خودرو را به انتخابی مناسب در بازار خودروهای ایرانی تبدیل کرده است.

بنابراین، ورود لوکانو ۸ به بازار ایران می‌تواند یک گزینه مناسب برای خریدارانی باشد که به دنبال یک خودروی شاسی بلند، لوکس و پرچمدار هستند.

۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۴

چری تیگو ۹ لوکس‌ترین پرچمدار حال حاضر محصولات چری، قرار است با برندی جدید تحت نام لوکانو ۸ به بازار ایران وارد شود.

شرکت ماموت خودرو، اخباری را مبنی بر ورود برند جکو به بازار ایران منتشر کرده است. این برند یکی از زیرمجموعه‌های چری است که نقش تولید محصولات بالارده این شرکت را بر عهده دارد. حال بر اساس آخرین اخبار خودرو، قرار است پرچمدار لوکس برند چری با نام لوکانو ۸ وارد بازار داخلی کشور شود.

تیگو ۹ آخرین پرچمدار برند چری بوده که خودرویی کراس اوور لوکس ۷ نفره است. این خودرو به نسبت تیگو ۸ پرو مکس موجود در بازار ارتقاهای زیادی را در بخش طراحی و مشخصات فنی به خود دیده است تا بتواند موفقیت تیگو ۸ را بار دیگر تکرار کند؛ اما به‌نظر می‌رسد این محصول با یک برند جدید تحت نام لوکانو ۸ به بازار ایران راه پپدا خواهد کرد؛ شایان به ذکر است که این خودرو در بازارهای جهانی با نام جوکو J8 به فروش می‌رسد.

مشخصات فنی لوکانو ۸ (چری تیگو ۹)

لوکانو 8 (چری تیگو 9)

محصول جدید برند تیگو، یک کراس اوور بزرگ ۷ نفره است که به یک موتور توربوشارژ ۲ لیتری مجهز شده که در شرایط استاندارد توانایی تولید قدرت ۲۶۱ اسب بخار (HP) و حداکثر گشتاور ۴۰۰ نیوتن‌متر را دارد. نیروی تولیدی پیشرانه به‌وسیله گیربکس ۸ سرعته از نوع AT به تمامی چرخ‌های خودرو منتقل می‌شود. سرعت حداکثری این خودرو به ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و مصرف سوخت ترکیبی آن در شرایط مختلف تنها ۷٫۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

ابعاد بزرگ این خودرو کابین جاداری را برای آن مهیا کرده است؛ فاصله محوری این کراس اوور بزرگ ۲٫۸۲۰ میلی‌متر بوده و دارای طول ۴٫۸۲۰ میلی‌متر، عرض ۱٫۹۳۰ میلی‌متر و ارتفاع ۱٫۶۹۹ میلی‌متر است.

امکانات رفاهی

در بخش امکانات رفاهی و ایمنی جکو برای محصول جدید خودش چیزی کم نگذاشته است. این محصول بالارده به امکاناتی نظیر شارژر بی‌سیم، دسته دنده الکترونیکی، صندلی‌های تماما برقی با قابلیت ذخیره حالت‌های مختلف، ترمز پارک برقی، سنسورهای پارک جلو و عقب با قابلیت خاموش و روشن شدن، سانروف بزرگ چند حالته، رادار تصادف از جلو، رادار تصادف از عقب با نمایش چراغ‌های هشدار دهنده، تهویه مطبوع سه منطقه‌ای، دوربین دید در شب، کروز کنترل هوشمند، کلاستر دیجیتال با قابلیت شخصی‌سازی، چراغ‌های داخل کابین الماسی و… مجهز شده است.

لوکانو 8لوکانو 8

در ساخت تریم داخلی این محصول از رنگ‌های مختلف متناسب با رنگ اصلی خودرو به‌همراه نوارهای LED مخفی‌شونده سراسری استفاده شده است که کابینی بسیار شکیل برای این محصول به‌ارمغان آورده‌اند. مورد دیگری که در کابین لوکانو ۸ جلب توجه می‌کند دریچه‌های تهویه هوا این محصول است که دارای طراحی جدید و کروم‌کاری شده هستند.

لوکانو 8 (چری تیگو 9)لوکانو 8 (چری تیگو 9)

با توجه به موارد فوق، خودرو لوکانو ۸ جزو خودروهای لوکس و پریمیوم بازار دسته‌بندی می‌شود که حتی یک گام از تیگو ۸ پرو مکس هم جلوتر است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها