پیشنهاد وانت کارا بهمن موتور برای فروش لیزینگی در ماه دی ۱۴۰۲

ژانویه 17, 2024 0 نظر 38

فروش لیزینگی وانت کارا توسط بهمن موتور در دی ۱۴۰۲

بهمن موتور به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در ایران، در ماه دی ماه سال ۱۴۰۲ با ارائه فروش لیزینگی وانت کارا به مشتریان خود مشغول به فعالیت خواهد بود. با این اقدام، مشتریان می‌توانند به راحتی و با شرایط اقساطی مقرون به صرفه وانت کارا را خریداری کنند و از این خودرو برای نیازهای کسب و کار یا استفاده شخصی خود استفاده کنند.

لیزینگ یک روش مناسب برای خرید خودرو است که به مشتریان امکان می‌دهد تا با پرداخت اقساط ماهیانه، خودروی مورد نظر خود را به راحتی به دست آورند. بهمن موتور با ارائه این فرصت، به مشتریان خود امکان می‌دهد که با خرید وانت کارا، از تمامی امکانات و کارایی این خودرو بهره‌مند شوند و در عین حال برای پرداخت هزینه‌ها راحتی خاصی را تجربه کنند.

در مجموع، فروش لیزینگی وانت کارا توسط بهمن موتور در دی ۱۴۰۲، یک فرصت منحصر به فرد برای خریداران این خودرو است که امکانات و کیفیت بالای وانت کارا را با شرایط مالی مناسب به دست مشتریان می‌رساند.

۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۸

شرکت خودروسازی بهمن، با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به فروش لیزینگی وانت کارا تک کابین تیپ ۴ در اقساط مختلف اقدام نموده است.

طبق اعلام شرکت بهمن لیزینگ، طرح فروش خودروی وانت کارا از تاریخ ۲۵ دی ماه سال جاری آغاز شده و تا ۳۰ دی ماه ادامه خواهد داشت. تاریخ اعلام شده منوط به عدم تکمیل ظرفیت فروش خواهد بود و در صورت تکمیل ظرفیت زود از موعد، فروش متوقف خواهد شد.

فروش لیزینگی وانت کارا

متقاضیان باید برای ثبت نام به وبسایت گروه خودروسازی بهمن مراجعه و نسبت به تکمیل مشخصات خود اقدام نمایند. امکان پرداخت در این طرح به روشهای مختلف نقدی، اقساطی و یا لیزینگی برای خریداران امکان پذیر خواهد بود.

طبق اعلام شرکت بهمن لیزینگ میزان اقساط و مبلغ آن با توجه به شرایط انتخاب شده توسط خریدار متغیر خواهد بود و خودرو کارا حداکثر ۳۰ روز پس از تکمیل مدارک و واریز وجه، تحویل خریداران خواهد شد. وانت کارا در این طرح تنها با رنگ سفید به خریداران عرضه خواهد شد.

جدول شرایط فروش وانت کارا

جدول شماره ۱

فروش لیزینگی وانت کارا

جدول شماره ۲

فروش لیزینگی وانت کارافروش لیزینگی وانت کارا

جدول شماره ۳

فروش لیزینگی وانت کارافروش لیزینگی وانت کارا

جدول شماره ۴

فروش لیزینگی وانت کارافروش لیزینگی وانت کارا

جدول شماره ۵

فروش لیزینگی وانت کارافروش لیزینگی وانت کارا

ارائه این طرح توسط شرکت بهمن لیزینگ می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای متقاضیان باشد تا با شرایط منعطف‌تری نسبت به خرید وانت کارا اقدام کنند. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این شرکت مراجعه کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها