فونیکس اف ایکس: ترکیبی از توانایی برقی و سیستم همه چرخ محرک، راهی جدید برای ایران

مارس 6, 2024 0 نظر 24

فونیکس اف ایکس نام یک خودروی بسیار پرطرفدار و محبوب است که به تازگی اعلام شده است که نسخه برقی و دارای سیستم پیشرانه سه گانه AWD به بازار ایران وارد خواهد شد. این خودرو با طراحی خیره کننده، فناوری های پیشرفته و عملکرد برتر، توانسته است جای خود را در بازار خودروهای لوکس به خوبی پایدار کند.

مزایای استفاده از خودروی فونیکس اف ایکس برقی و AWD شامل کاهش آلودگی هوا، کاهش وابستگی به سوخت فسیلی، عدم تولید صدا و حرارت، و نیز هزینه نگهداری کمتر نسبت به خودروهای سوختی است. به علاوه، وجود سیستم AWD تضمین کننده کنترل بهتر در رانندگی در شرایط مختلف جاده ای می باشد.

بنابراین، با وارد شدن فونیکس اف ایکس برقی و AWD به بازار ایران، توقع می رود که این خودرو جدید با استقبال بالایی از سوی مشتریان مواجه شود و یک گزینه عالی برای کسانی باشد که به دنبال یک خودروی بسیار عالی با فناوری های پیشرفته و عملکرد برتر می گردند.

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۲مراسم انتخاب بهترین طراحی بدنه خودرو فونیکس اف ایکس همزمان با اعلام خبر اضافه شدن دو عضو جدید این خودرو برگزار شد.شرکت مدیران خودرو با مشارکت مدیران چری چین در ایران، با برگزاری یک مراسم برترین‌های بخش طراحی بر روی بدنه خودرو فونیکس اف ایکس FX را معرفی کردند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به بررسی این رویداد می‌پردازیم.معرفی برترین طراحان بدنه فونیکس اف ایکسطی این مراسم که با نام کمپین طراحی بر روی FX و بر هدف گسترش خلاقیت، ایجاد چالش برای طراحان و خلق طراحی به روز در بدنه خودرو فونیکس اف ایکس از سوی گروه مدیران خودرو و با همکاری جمعی از نخبگان طراحی ایران برگزار شد، پس از معرفی افراد برتر به نفرات اول تا سوم طراحی بدنه به ترتیب ۱۰۰۰، ۷۰۰ و ۵۰۰ دلار جوایز نقدی تعلق گرفت.همچنین در جریان این مراسم اعلام شد که تا سال آینده دو نسخه جدید از خانواده فونیکس اف ایکس در نسخه AWD (چهار چرخ محرک) و EV (تمام برقی) به بازار ایران عرضه خواهد شد و در نهایت خانواده فونیکس اف ایکس در کنار نسخه های اکسلنت و پریمیوم دو عضو جدید را در جمع خود خواهد داشت. در نهایت باید گفت با توجه به استقبال خوب خریداران از فونیکس اف ایکس و موفقیت این محصول پیش‌بینی می‌شود همزمان با معرفی و عرضه رسمی دو خودرو فونیکس AWD و برقی، بار دیگر این خودرو به فروش خوبی دست پیدا کند. همچنین بخوانید: نمایش محصولات برند فونیکس مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران + عکس نگاهی به محصولات برند اکستریم مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها