برگزاری دومین جشنواره ابتکار تا به تولید در صنعت ارتباطات همراه اول

فوریه 15, 2024 0 نظر 24

با توجه به اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهان امروز، هر روزه نیاز به ایده‌های نو و ابتکاری برای بهبود و پیشرفت در این حوزه افزایش می‌یابد. به همین دلیل، همراه اول به عنوان یکی از بزرگترین ارائه‌دهنده‌های خدمات ارتباطی در کشور، با برگزاری دومین جشنواره ایده تا محصول، تلاش می‌کند تا به دنبال جذب ایده‌ها و نوآوری‌های برتر در این حوزه باشد.

این جشنواره با هدف تشویق افراد با استعداد و دارای ایده‌های خلاقانه برای انجام پژوهش و توسعه در زمینه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود. افراد و گروه‌های شرکت‌کننده در این جشنواره، می‌توانند ایده‌ها و پروژه‌های خود را در زمینه‌های مختلف مانند امنیت اطلاعات، اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایل و… معرفی کرده و برای جوایز و تشویقات مالی رقابت کنند.

به این ترتیب، دومین جشنواره ایده تا محصول همراه اول، فرصتی مناسب برای شناخت ایده‌ها و نوآوری‌های برتر در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌باشد که قطعا می‌تواند به رشد و پیشرفت این صنعت مهم کمک شایانی کند.

۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۶

دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات با حمایت همراه اول و با رویکرد نوآوری باز در سطح ملی برگزار می‌شود. در ادامه، جزئیات این رویداد را بررسی می‌کنیم.

با اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات برگزار می‌شود. بر همین اساس، فراخوانی برای این دوره که با حمایت ویژه همراه اول و توسط مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور در دست اجراست، صادر شده است. جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات با حمایت نخستین اپراتور تلفن همراه و با رویکرد نوآوری باز به‌صورت سالانه در سطح ملی برگزار می‌شود.

جزئیات برگزاری دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات

کمک به شکل‌گیری و تقویت زیست‌بوم نوآوری در صنعت ICT کشور، ماموریت اصلی این جشنواره محسوب می‌شود. این رویداد با استفاده از ظرفیت شرکت‌های فعال و توانمند این حوزه در جهت برطرف کردن نیازهای فناورانه این زیست‌بوم در این مسیر حرکت می‌کند. جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات با همت همراه اول و مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور و همچنین با همراهی شرکت‌های صنعت ارتباطات برگزار می‌شود و معاونت نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، سندیکای صنعت مخابرات و نظام صنفی رایانه‌ای از آن حمایت می‌کنند.

شرکت‌ها و تیم‌های فعال دارای طرح و ایده در حوزه‌های راهکارهای هوش مصنوعی در صنعت تلکام، راهکارهای نسل پنجم شبکه تلفن همراه و راهکارهای ابری و مراکز داده از جمله مخاطبان اصلی این دوره به‌شمار می‌روند. همچنین جوایز نقدی و سرمایه‌گذاری تا سقف ۷۰ میلیارد تومان و جوایز غیر نقدی مانند امکان همکاری با بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت ارتباطات، تضمین خرید، راهبری صنعتی و تخصصی به طرح‌های برگزیده این دوره از جشنواره اختصاص پیدا می‌کند.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و همچنین برای ارسال طرح‌های خود می‌توانید به نشانی اینترنتی https://mci.ir/web/rd/idea-to-product مراجعه نمایید. گفتنی است برای ارسال طرح خود تا روز ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ فرصت دارید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها