پیش فروش ویژه پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای جدید در دی ماه ۱۴۰۲

ژانویه 8, 2024 0 نظر 39

شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای جدید در دی ماه ۱۴۰۲

پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای جدید یکی از محصولات پرطرفدار شرکت ایران خودرو به حساب می‌آید که باعث شده تا علاقه‌مندان به این خودرو همیشه منتظر شرایط پیش فروش این مدل خودرو باشند. در ماه دی ۱۴۰۲ شرکت ایران خودرو مجدداً شرایط پیش فروش این مدل را اعلام کرده است.

مزایای خرید پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای جدید در شرایط پیش فروش شامل تخفیف ویژه، پرداخت اقساطی بدون بهره، و تسهیلات ویژه اعضای خاص کلاب پژو می‌شود. علاوه بر این، خریداران می‌توانند از تخفیفات و هدایای ویژه در صورت خرید نقدی یا اقساطی، بهره‌مند شوند.

بنابراین، شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای جدید در دی ماه ۱۴۰۲ برای علاقه‌مندان به این خودرو فرصتی مناسب برای خرید با شرایط اقساطی بدون بهره و تخفیفات و هدایا ویژه را ارائه می‌دهد. این فرصت را از دست ندهید و از این شرایط استثنایی برای خرید خودروی محبوب پژو ۲۰۷ بهره ببرید.

پیرو اطلاعیه گروه خودروسازی ایران خودرو، طرح پیش فروش خودرو پژو ۲۰۷ ویژه منتخبین سامانه یکپارچه خودرو در دی ماه ۱۴۰۲ فعال شد.

در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو، این شرکت برای آن دسته از مشتریانی که در سامانه یکپارچه خودرو جزو واجدین شرایط برای تخصیص خودرو پژو ۲۰۷ در دی ماه ۱۴۰۲ قرار گرفتند، شرایط فروش این خودرو را اعلام کرد.

جزئیات پیش فروش پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای دنده دستی

پیش فروش پژو 207پیش فروش پژو 207پیش فروش پژو 207پیش فروش پژو 207

در طرح جدید ایران خودرو، قرار است تا خودروی پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای ارتقا یافته با شرایط تحویلی در سه بازه زمانی تیر، مرداد و مهر ۱۴۰۳ خدمت مشتریان ارائه شود. همچنین برای موعد تحویل مردادماه ۱۴۰۳ دو نوع شرایط مختلف با پیش پرداخت‌های متفاوت توسط ایران خودرو در نظر گرفته شده است. سود مشارکت در این طرح صفر درصد خواهد بود و قیمت‌های درج شده در جدول به‌صورت پیش پرداخت و ۴۵ الی ۵۰ درصد قیمت قطعی محصول خواهد بود. همچنین قرار است تا قیمت نهایی بر اساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل مندرج در قرارداد محاسبه شود.

ایران خودرو پژو ۲۰۷ شرایط فروش ایران خودرو شرایط فروش خودرو شرایط فروش محصولات ایران خودرو

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها