جرقه‌های کلاهبرداری کوروش کمپانی در رسانه‌های بین‌المللی

فوریه 24, 2024 0 نظر 27

بازتاب خبر کلاهبرداری کوروش کمپانی در رسانه های بزرگ جهان

خبر کلاهبرداری به نام کوروش کمپانی توسط رسانه های بزرگ جهان نیز پیگیری شده و پوشش گسترده ای به این موضوع داده شده است. این خبر نشان‌دهنده اهمیت و تأثیری است که این قضیه بر جامعه و صنعت می‌تواند داشته باشد.

رسانه‌های بزرگ جهان از جمله رسانه‌های معتبری هستند که اخبار و رویدادهای مهم را پوشش می‌دهند و از تأثیر بسزایی بر عقاید و نگرش عمومی برخوردارند. لذا این موضوع می‌تواند به گونه‌ای، تأثیر زیادی بر روابط کوروش کمپانی با مشتریان، مشارکت‌کنندگان و جامعه داشته باشد.

بازتاب خبر کلاهبرداری کوروش کمپانی در رسانه‌های بزرگ جهان نشان از اهمیت ویژه‌ای دارد که این قضیه برای افشای فساد و حفظ اعتماد عمومی دارد. این تاثیر می‌تواند نقش مهمی در رشد و توسعه سالم اقتصاد و جامعه ایفا کند و نشان از قدرت رسانه‌ها در پوشش و روشنگری موضوعات مهم و حیاتی است.

ارسال شده توسط: علیرضا قادرمیهنی ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۱بالاخره خبر کلاهبرداری کوروش کمپانی در رسانه های جهان بازتاب یافت. عاقبت مالبخاتگان چه می‌شود و غول‌های خبری درباره این رسوایی چه می‌گویند؟کوروش کمپانی که توانسته جیب هزاران نفر را با وعده دروغین آیفون ۲۰ میلیون تومانی خالی کند، نه تنها در رسانه‌های داخلی سر و صدا به پا کرده بلکه در رسانه‌های بزرگ جهان سرتیتر اول خبرها شده است. مبلغ کلاهبرداری این شرکت ۳۵ میلیون دلار اعلام شده که عجیب و غریب است.خبر کلاهبرداری کوروش کمپانی در رسانه های جهانمالکان کوروش کمپانی فرار کردند و میلیاردها تومان پول بی‌زبان مردم را به جیب زدند تا آن طرف آب به راحتی زندگی کنند. این در حالی است که عده‌ای از همه جا بی‌خبر، گول وعده‌های دروغین این شرکت ثبت نشده را خوردند و به چاه افتادند. مالباختگان هم پس از فرار عناصر اصلی این کلاهبرداری از آنها شکایت کردند و در شکوائیه خود پای سلبریتی‌های تبلیغ کننده آن را وسط کشیدند.حالا پس از گذشت یک هفته از ماجرای این کلاهبرداری چندین میلیون دلاری، خبر آن به رسانه‌های مطرح و بزرگ دنیا رسیده و در آنجا بازتاب یافته است. باید به فریبکاران این شرکت تبریک بگوییم چرا که موفق شدند در سطح بین المللی کلاهبرداری‌شان را به ثبت برسانند.یکی از رسانه‌های بزرگ دنیا، فایننشال تایمز است که به دقت داستان کلاهبرداری کوروش کمپانی را زیر ذره بین برده و آن را از زوایای مختلف بررسی کرده است. چند ساعت بعد از اینکه این رسانه بزرگ خبر آیفون‌های ۲۰ میلیون تومانی و ارزان قیمت را کار کرد، یکی از رسانه‌های تخصصی اپل، ۹to5Mac آن را پوشش داد.به عقیده بسیاری از مالباختگان این ماجرا، یکی از دلایل عمده فریب خوردن مردم، حمایت گسترده سلبریتی‌ها از کوروش کمپانی بوده و آنها به واسطه اعتباری که برای چنین اشخاصی قائل بودند، اقدام به خرید آیفون کرده‌اند. در بخشی از گزارش جامع فایننشال تایمز این طور آمده که:یک کلاهبرداری چند میلیون دلاری که شامل آیفون‌هایی با تخفیف بسیار زیاد بود، باعث شده تا جیب هزاران نفر در ایران خالی شود و همزمان نشان داده است مصرف کنندگانش تا چه اندازه برای دستیابی به این دستگاه‌های همراه ارزشمند تلاش می‌کنند.تا به این لحظه خبری از مبلغ دقیق کلاهبرداری کوروش کمپانی نیست ولی برخی از رسانه‌های داخلی مدعی شده‌اند که رقم کلاهبرداری به ۳۵ میلیون دلار می‌رسد. امیرحسین شریفیان به عنوان مدیرعامل این شرکت هم اکنون متواری است و ویدیوهایی از وی که مشغول خوشگذرانی است منتشر شده. شریفیان ۲۷ سال سن دارد و گفته می‌شود اینترپل موقعیت مکانی‌اش را شناسایی کرده و به زودی به کشور بازخواهد گشت.مدیرعامل کوروش کمپانی با هیچ رسانه داخلی مصاحبه نکرده اما طی گفت و گویی با یک کانال یوتیوب ادعا کرده رقم بدهکاری‌اش به مردم، ۲٫۷ میلیون دلار است نه ۳۵ میلیون دلار! فایننشال تایمز در بخش دیگری از گزارش خود با یک جوان به نام فرزاد مصاحبه کرده و می‌نویسد:آیفون جذاب و باکلاس است و دوستانم هزینه‌هایشان را کاهش دادند تا برای خرید این تلفن همراه پول پس انداز کنند. با این همه تهیه اپل آیدی و دانلود اپلیکشین دردسرساز و دشوار است. پیشینه خبر:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها