شریفیان، مالک کمپانی کوروش، یک سرباز فراریست

فوریه 18, 2024 0 نظر 25

امیر حسین شریفیان یکی از موفق‌ترین کارآفرینان و مالکان کمپانی سرباز فراری است. او از مشهورترین و پرنفوذترین افراد در صنعت تجارت و کمپانی‌های ورزشی است.

از اوقاتی که او کمپانی سرباز فراری را تأسیس کرد، این کمپانی به سرعت یکی از محبوب‌ترین برندهای ورزشی در جهان شد. امیر حسین شریفیان با استفاده از استراتژی‌های منحصر به فرد و نبوغ تجاری خود، توانست نام خود را به یکی از بزرگترین نام‌های صنعت تجارت ورزشی تبدیل کند.

او از فردی است که توانسته با تلاش و پشتکار خود، به موفقیت‌های دست‌نیافتنی برسد و شرکت خود را به یکی از برترین‌ها در صنعت ورزشی تبدیل کند. امیر حسین شریفیان با ایده‌های نوآورانه و برنامه‌ریزی دقیق‌اش، توانسته است کمپانی سرباز فراری را به یکی از پرطرفدارترین برندهای ورزشی جهان تبدیل کند.

با توجه به تلاش‌ها و دستاوردهای برجسته امیر حسین شریفیان در صنعت تجارت ورزشی، واقعاً او ارزشمندترین مثال برای کسانی است که به دنبال موفقیت در زمینه‌های تجاری و ورزشی هستند.

بنا به گزارشی جدید، امیرحسین شریفیان به‌عنوان مالک کوروش کمپانی سرباز فراری است و از چند وقت قبل به یکی از کشورهای همسایه فرار کرده است.طی چند روز اخیر موضوع افشای کلاهبرداری کوروش کمپانی و حتی فرار مالک این شرکت سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد. این شرکت با وعده فروش آیفون ۲۰ میلیون تومانی و تبلیغات گسترده از طریق چهره‌های شناخته‌شده، مشتریان زیادی را جذب کرده بود. در جدیدترین اخبار درباره کوروش کمپانی، فاش شده که مالک این شرکت سرباز فراری بوده است.مالک کوروش کمپانی، سرباز فراری ۲۷ سالهبر اساس گزارش‌های اخیر، امیرحسین شریفیان متولد سال ۱۳۷۵ مالک کوروش کمپانی است. مالک کوروش کمپانی با ۱۸۰ روز غیبت اولیه دفترچه سربازی خود را تکمیل کرده بود و در حالی که رسماً به نیروی زمینی ارتش اعزام شده بود، با خودداری از حضور به‌عنوان سرباز وظیفه، از سال ۱۴۰۰ تاکنون سرباز فراری به حساب می‌آید.این در حالی است که طبق قانون ثبت شرکت در ایران، برای مدیرعامل، عضو هیئت مدیره یا بازرس یک شرکت، داشتن کارت پایان خدمت الزامی است. البته خرید سهم در یک شرکت برای فردی که هنوز کارت پایان خدمت دریافت نکرده است مانعی ندارد.این موضوع احتمالاً به بحث‌ها در مورد رسیدگی به کوروش کمپانی دامن می‌زند؛ چون این سوال مطرح می‌شود که چطور یک فرد متخلف بر اساس قانون توانسته این شرکت را تاسیس کند و در این مدت به فعالیت ادامه بدهد. با این حال، باید توجه داشت که هنوز سمت رسمی این شخص توسط مراجع اعلام نشده است.امیر حسین شریفیان، صاحب کوروش کمپانی پیش از تشکیل پرونده قضایی به‌صورت غیرقانونی به ترکیه فرار کرده بود. همچنین اخیراً گزارشی منتشر شد مبنی بر این‌که فرزین شریفیان، پدر و همدست او هم دستگیر شده است و اموال آن‌ها در مقطع کنونی در توقیف قرار دارد. طبق اعلام پلیس امنیت اقتصادی فراجا، دو نفر دیگر هم تحت تعقیب هستند. پیشینه خبر:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها