کوروش کمپانی برای واردات گوشی موبایل مجوز ندارد!

فوریه 18, 2024 0 نظر 37

کوروش کمپانی یکی از معروف‌ترین شرکت‌های واردات و فروش گوشی‌های موبایل در کشور ماست. این شرکت با سابقه‌ای بیش از دو دهه در زمینه واردات و فروش گوشی‌های موبایل و لوازم جانبی آن‌ها فعالیت داشته و همواره به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان معتبر و مورد اعتماد در بازار شناخته می‌شده است.

اما اخیراً به دلیل عدم اخذ مجوزهای لازم برای واردات گوشی‌های موبایل، کوروش کمپانی مجبور به متوقف کردن واردات این محصولات شده است. این تصمیم منجر به عدم عرضه گوشی‌های معروف و مورد تقاضا مانند آیفون، سامسونگ و هواوی توسط این شرکت شده است.

این تصمیم نه‌تنها برای کوروش کمپانی بلکه برای مصرف‌کنندگان و بازار گوشی‌های موبایل نیز تأثیرات منفی خواهد داشت. عدم ارائه‌ی گوشی‌های محبوب و مدرن توسط این شرکت می‌تواند به کاهش تنوع و انتخاب‌های مصرف‌کنندگان منجر شود که این مسئله می‌تواند باعث دست‌یافتن به گوشی‌های محصولات دیگر و کاهش فروش گوشی‌های موجود در بازار شود.

افشای کلاهبرداری کوروش کمپانی و فرار مدیر آن اخیراً خبرساز شد. حالا یکی از مسئولان اعلام کرده است که کوروش کمپانی حتی مجوز واردات گوشی نداشت.کوروش کمپانی مدتی قبل با ادعای فروش آیفون با قیمت ۲۰ میلیون تومان شروع به فعالیت کرد و جهت جذب مشتری، با استفاده از چهره‌های معروف تبلیغاتی گسترده انجام داد. با این حال، اخیراً همان‌طور که فعالان هشدار می‌دادند، کلاهبرداری کوروش کمپانی از مردم به روش پانزی آشکار شد و حتی با تخلیه شبانه دفتر این شرکت، مدیر آن متواری شد. حالا وجه دیگری از فعالیت کوروش کمپانی فاش شده است؛ به‌گفته یکی از مسئولان، این شرکت حتی مجوز برای واردات گوشی موبایل نداشت.فعالیت کوروش کمپانی بدون مجوز واردات گوشیمهدی اسدی، رئیس انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی اخیراً اعلام کرد که کوروش کمپانی مجوز رسمی برای واردات آیفون نداشت. به‌گفته وی، این شرکت آیفون‌ها را به‌واسطه واردکنندگان داخلی تهیه کرده بود. اسدی همچنین اشاره کرد که دو بار دفتر این شرکت پلمب شده بود، اما به دلایلی نامعلوم دوباره فک پلمب شد.رئیس انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی به تبلیغ کوروش کمپانی توسط اشخاص معروف از جمله بازیگران سینما و ورزشکاران حرفه‌ای هم پرداخت. او علت فریب خوردن خیلی از مالباختگان را تبلیغات و اعتمادسازی برخی از سلبریتی‌ها برشمرد و ذکر کرد که خیلی از مردم به این تبلیغات اعتماد می‌کنند.اسدی اظهار داشت که مسئله کوروش کمپانی را پیگیری می‌کنند و در راستای جلوگیری از تبلیغات گمراه‌کننده رایزنی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه سینما، انجمن صنفی بازیگران، وزارت ورزش و باشگاه استقلال را شروع کرده‌اند. او در نهایت خاطرنشان کرد که «اگر جلوی برخی از باشگاه‌ها در تبلیغات برای یک شرکت دیگر گرفته نشود، بی‌شک مجددا شاهد تکرار ماجرایی به مراتب بدتر از کوروش کمپانی خواهیم بود». پیشینه خبر:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها