پیش بینی رشد ۷۰ درصدی قیمت شیبا اینو

مارس 4, 2024 0 نظر 21

رشد ۷۰ درصدی شیبا اینو

شرکت شیبا اینو در سال‌های اخیر با رشد ۷۰ درصدی فروش خود، توجه بیشتری را به خود جلب کرده است. این افزایش قابل توجه فروش نشان از موفقیت و رشد پایدار این شرکت است که با استراتژی‌های نوآورانه و مدیریت کارآمد به دست آمده است. به دنبال این رشد قابل توجه، شیبا اینو توانسته است جایگاه خود را در بازار تقویت کرده و به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه خود شناخته شود.

پیش بینی قیمت

بر اساس تحلیل‌های مالی و بازار، پیش بینی می‌شود که قیمت سهام شرکت شیبا اینو به مدت آتی افزایش خواهد یافت. با توجه به رشد چششویر شرکت و استقبال بیشتر سرمایه‌گذاران، انتظار می‌رود که قیمت سهام شیبا اینو نیز به اندازه‌ی رشد فروش افزایش یابد. از این رو، سرمایه‌گذاران و علاقمندان به بازار سرمایه توجه ویژه‌ای به پیشرفت‌های شرکت شیبا اینو داشته و قیمت سهام آن را به دقت پی‌گیری می‌کنند.

ارسال شده توسط: علیرضا قادرمیهنی ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۱آیا رشد ۷۰ درصدی شیبا اینو مقدمه ای برای صعود بیشتر این میم کوین است و قرار نیست اصلاحی در کار باشد؟ پیش بینی قیمت SHIB را در ادامه بخوانید.مدتی است که بازار میم کوین‌ها رونق خوبی گرفته و سودهای کلانی به سرمایه گذاران می‌دهد. معامله گران از چند سال پیش تا به امروز علاقه زیادی به این پروژه‌های کوچک و بزرگ نشان داده و نهنگ‌ها نیز هر از گاهی حجم زیادی از آنها خریداری می‌کنند. در اخبار ارزهای دیجیتال خواندیم که افزایش قیمت میم کوین‌ها یکی پس از دیگری، کام هولدرهای اولیه را شیرین کرده است.رشد ۷۰ درصدی شیبا اینو آغازی برای صعود بیشتر؟شیبا اینو یکی از میم کوین‌های آینده دار مارکت ارزهای دیجیتال، طی هفته‌های گذشته رشد قیمتی جذابی داشته و سودهای کلانی به ارمغان آورده است. محبوببیت شیبا در سال ۲۰۲۱ به علت رشد انفجاری قیمت آن بود. حالا پس از گذشت تقریبا سه سال از صعود قدرتمند این میم کوین، SHIB موفق شده رکوردهای جدیدی ثبت کند.تنها در یک شبانه روز شیبا اینو توانسته ۷۰ درصد گران شود و موجی از شادی و امیدواری در دل سرمایه گذارانش به وجود بیاورد. وال آلرت به عنوان یکی از پلتفرم‌های اطلاعاتی حوزه رمزارزها اعلام کرده، نهنگ شیبا موفق به جمع آوری ۳٫۰۲ تریلیون توکن شده که در نوع خود بی‌نظیر است. چنین صید عظیمی نشان می‌دهد که سرمایه گذاران بزرگ علاقه خاصی به آن دارند.البته علت افزایش قیمت این میم کوین طی روزهای اخیر، پیشرفت و توسعه اکوسیستم‌های شیبا بوده که از جمله آنها می‌توان به راه اندازی ان اف تی شیبوشی، راه اندازی محتمل توکن KNINE و پل فچ شاربی اشاره کرد. از آنجایی که یک نهنگ خوش خوراک ۳ تریلیون از این توکن را خریده، فعالان بازار به افزایش قیمت بیشتر آن امیدوار هستند.حجم معاملات شیبا اینو هم اکنون به ۶ میلیارد دلار رسیده و قیمت آن در زمان تهیه این مطلب ۰٫۰۰۰۰۲۵ است. به لحاظ تکنیکالی می‌توان امیدوار بود که روند صعودی همچنان ادامه‌دار باشد. اندیکاتورهای مختلف حاکی از رشد بیشتر این میم کوین در آینده هستند.علاوه بر اینها شاخص بهره باز و حجم معاملات این توکن به ترتیب ۸۸ و ۳۶۱ درصد افزایش یافته‌اند که به نوبه خود نشان می‌دهند سرمایه گذاران در حال سرمایه گذاری هستند. از آنجایی که خریداران روی خوشی به شیبا نشان داده‌اند و پوزیشن‌های خرید زیادی باز شده، شاخص فاندینگ ریت هم افزایش یافته است. به طور کلی قیمت این میم کوین در آینده نزدیک بیش از اینها خواهد شد ولی نباید از اصلاح قیمت غافل ماند. همچنین بخوانید: افزایش قیمت میم کوین ها یکی پس از دیگری؛ فلوکی، شیبا و په په در مدار صعود هجوم سرمایه گذاران و نهنگ‌های ارز دیجیتال به اتریوم چرا بیت کوین گران شد و افزایش قیمت ارز دیجیتال تا کی ادامه دارد؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها