تخفیفات ویژه فروش محصولات سایپا برای نوروز اعلام شد!

مارس 5, 2024 0 نظر 18

شرایط فروش نوروزی سه محصول از شرکت سایپا اعلام شد

شرکت خودروسازی سایپا برای استقبال از فصل بهار و جشن نوروز، شرایط فروش ویژه برای سه محصول اعلام کرده است. این سه محصول شامل خودروهای سایپا پراید، سایپا تیبا و سایپا ریو می‌باشند.

مشتریانی که تمایل به خرید این خودروها دارند، می‌توانند با استفاده از شرایط فروش ویژه، به صورت راحت و مزایای متعدد خودروی مورد نظر را خریداری نمایند. این شرایط شامل تخفیفات ویژه، پکیج‌های هدیه، پرداخت اقساط بدون بهره و خدمات پس از فروش حرفه‌ای می‌باشد.

با توجه به اعلام این شرایط فروش نوروزی توسط شرکت سایپا، منتظریم تا مشتریان عزیز بتوانند با خرید این سه محصول محبوب، از تجربه خریدی لذت بخش و خاطره‌ای به یادماندنی برای خود داشته باشند. به همین منظور، توصیه می‌شود که علاقه‌مندان به خرید خودروهای سایپا، حتما از این فرصت استفاده نمایند و از مزایای منحصر به فرد آن بهره‌مند شوند.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۴شرایط فروش نوروزی سایپا اعلام شد. در این طرح ۳ محصول سایپا اطلس G، کوییک GX-L و ساینا اس با استاندارد ۸۵گانه به مشتریان عرضه می‌شوند.گروه خودروسازی سایپا قصد دارد از ساعت ۱۱ صبح روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ تا تکمیل ظرفیت سه محصول اطلس G، کوییک GX_L و ساینا اس با استاندارد ۸۵گانه را به شکل پیش فروش به متقاضیان عرضه کند. متقاضیان با مراجعه به سایت فروش اینترنت این گوره خودروسازی می‌توانند برای خرید و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش نوروزی ۳ محصول سایپا آشنا می‌شویم.اعلام شرایط فروش نوروزی سایپاشرکت سایپا در این طرح سایپا اطلس جی را با پیش‌پرداخت ۱۹۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان (با موعد تحویل شهریور الی دی ۱۴۰۳)، کوییک GX-L با ترمز ESC را با پیش‌پرداخت ۱۸۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان (موعد تحویل مهر الی آذر ۱۴۰۳) و ساینا اس با استاندارد ۸۵گانه را با پیش‌پرداخت ۱۶۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان (موعد تحویل شهریور الی آذر ۱۴۰۳) به متقاضیان عرضه می‌کند. قیمت خودرو نیز همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود. بیشتر بخوانید: میزان حقوق ماهانه کارکنان سایپا هوش از سر شما می‌برد قیمت کارخانه ای محصولات سایپا در اسفند ۱۴۰۲ سایپا شرایط فروش خودرو ۱۴۰۲-۱۲-۱۵

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها