گوشی آمریکایی، پیشتاز بی رقیب MWC 2024

مارس 1, 2024 0 نظر 28

گوشی‌های هوشمند امروزی یکی از ابزارهای ضروری برای افراد در زندگی روزمره شده‌اند. در رقابت بین شرکت‌های مختلف تولید کننده گوشی هوشمند، همیشه محصولات آیفون، شیائومی و سامسونگ به‌عنوان قوی‌ترین و پرطرفدارترین گزینه‌ها شناخته شده‌اند.

اما این بومی آمریکایی با کیفیت و قابلیت‌های برتر خود توانست در نمایشگاه MWC 2024 توجه بسیاری از بازدیدکنندگان و کارشناسان را به خود جلب کند و بهترین موبایل این نمایشگاه شود. این گوشی با کنار زدن رقبا، موفق به جلب توجه و تحسین بسیاری شده و عنوان بهترین موبایل این نمایشگاه را از آن خود کرده است.

با قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد خود، این گوشی آمریکایی به عنوان یک گزینه قابل توجه برای کاربران حرفه‌ای و علاقمندان به فناوری مطرح شده و امیدواریم که با ورود آن به بازار، رقبای بزرگتری برای محصولات آیفون، شیائومی و سامسونگ ایجاد شود.

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۰این گوشی گوگل به سلطنت دو ساله آیفون در کنگره جهانی موبایل پایان داد و به‌عنوان بهترین موبایل MWC 2024 انتخاب شد.چند هفته پیش، نامزدهای جوایز جهانی موبایل (GLOMO) در دسته‌های مختلف اعلام شدند. به‌تازگی، مراسم اهدای جوایز در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2024) برگزار و سری گوگل پیکسل ۸ صاحب عنوان بهترین گوشی هوشمند شد.این نخستین باری است که Google برنده چنین جایزه‌ای می‌شود. البته چندی پیش هم دوربین گوشی گوگل پیکسل ۸، پرچمداران اپل و سامسونگ را در دگزومارک شکست داد.برای انتخاب برنده جایزه GLOMO؛ برآیندی از عملکرد ممتاز، نوآوری و محوریت گوشی‌های هوشمند در طول سال ۲۰۲۳ توسط گروه مستقلی از تحلیلگران، روزنامه‌نگاران و اینفلوئنسرها سنجیده شد.در سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۲، به‌ترتیب آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۳ پرو بهترین گوشی‌های MWC شناخته شده بودند. پیش از آن‌ها هم این عنوان به گلکسی اس ۲۱ اولترا رسیده بود. وان پلاس ۷T یکی دیگر از برندگان جایزه بود که در سال ۲۰۲۰ به این مهم دست یافت. اسامی نامزدهای امسال را در این فهرست ببینید:ناگفته نماند که گوگل گوشی‌های پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو را در سال ۲۰۲۳ روانه بازار کرد و خیلی زود، امکانات هوش مصنوعی آن‌ها نظیر Magic Editor و Audio Magic Eraser مورد توجه کاربران قرار گرفت. این محبوبیت، در آمار فروش گوشی‌ها طی سه ماهه چهارم سال هم نمایان شد.حالا گوگل یک هدف بلندپروازانه برای خود ترسیم کرده است: فروش ۱۰ میلیون گوشی دیگر در سال جاری میلادی!

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها