جشن تولد دیگر: با حضور علیرضا شکارسری و مهرنوش قربانعلی در فرهنگسرای بهمن

فوریه 14, 2024 0 نظر 25

نشست ادبی با عنوان “تولدی دیگر” با حضور علیرضا شکارسری و مهرنوش قربانعلی و دوستداران فرهنگ و ادب، در قالب کانون ادبی، در فرهنگسرای بهمن برگزار خواهد شد. این نشست پس از ۴ سال وقفه فعالیت های کانون ادبی در فرهنگسرای بهمن، مجددا با عنوان “تولدی دیگر” برگزار می شود. فعالیت‌های این نشست شامل شعرخوانی، نقد ادبی و معرفی تازه‌های نشر کتاب‌های ادبی است و با حضور شاعران برجسته از بخش های این سری از نشست ها با دبیری الهه کاشانی خواهد بود.

این برنامه در تاریخ ۲۵ بهمن ماه در ساعت ۱۷ همزمان با اعیاد شعبانیه و شب میلاد حضرت امام زین العابدین(ع) در تماشاخانه مبارک فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه ادبی می‌توانند به آدرس میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، تماشاخانه مبارک فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند، یا برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۱۲۳۰۴-۰۲۱ تماس بگیرند.

۱۲:۴۷نشست ادبی با عنوان «تولدی دیگر» با حضور علیرضا شکارسری در قالب کانون ادبی، عصر چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، در این نشست ادبی که پس از گذشت ۴ سال وقفه فعالیت های این کانون در فرهنگسرای بهمن مجددا با عنوان «تولدی دیگر» برگزار می شود؛ علیرضا شکارسری و مهرنوش قربانعلی درکنار شماری از شاعران و دوستداران فرهنگ و ادب حضور خواهند داشت.شعرخوانی، نقد ادبی و معرفی تازه های نشر کتاب های ادبی، با حضور شاعران برجسته از بخش های این سری از نشست های کانون ادبی فرهنگسرای بهمن به دبیری الهه کاشانی است.گفتنی است، این برنامه از ساعت ۱۷ چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه، همزمان با اعیاد شعبانیه و شب میلاد با سعادت حضرت امام زین العابدین(ع) در تماشاخانه مبارک فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.علاقه مندان برای حضور در این برنامه ادبی می توانند به نشانی: میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، تماشاخانه مبارک فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند، یا برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن: ۵۵۳۱۲۳۰۴-۰۲۱ تماس بگیرند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها