شمارش آرا در انتخابات با پیمان جبلی به صورت زنده از شبکه خبر تلویزیون منتشر خواهد شد

فوریه 29, 2024 0 نظر 21

رئیس سازمان صداوسیما اعلام کرد که در دوره‌های قبل، پوشش زنده انتخابات در انواع محل‌ها صورت گرفته است و این برنامه همچنان ادامه خواهد داشت. همچنین، زنده‌پخش رای‌دادن از شخصیت‌های محترم و ارزشمند، خانواده‌های شهدا و جانبازان در شهرها و شهرستان‌ها نیز ادامه خواهد داشت.

در ادامه، پیمان جبلی افزود که امسال پوشش انتخابات در مناطق دوردست، روستاها و مناطق سخت‌رفت و آمد نیز فراهم شده است. وی همچنین اعلام کرد که مراحل برگزاری، برگزاری انتخابات و بازشماری آرا نیز به صورت زنده از طریق شبکه خبر پخش خواهد شد.

به تلاش هیئت‌های برگزار کننده انتخابات همکاری می‌شود تا برنامه‌های متنوعی از شب قبل و روز انتخابات ارائه دهند. شبکه‌های مختلف استانی نیز سعی خواهند کرد تا با فضای انتخابات، برنامه‌های مناسبی را ارائه دهند.

۱۱:۱۷رئیس سازمان صداوسیما گفت: در دوره‌های قبل ما پوشش زنده برگزاری انتخابات در حوزه‌های مختلف را داشتیم همان برنامه خواهد‌‌ بود. به‌علاوه، پخش زنده رای‌دادن چهره‌های ارزشمند و مورد‌‌‌ احترام مردم، خانواده‌های شهدا و جانبازان سرافراز در شهرستان‌ها و شهرهای مختلف هم به صورت زنده پخش خواهد شد.به گزارش سایت انتخاب، پیمان جبلی افزود: انشالله مراحل برگزاری انتخابات در نقاط دوردست، روستاها، مناطق صعب العبور و مناطقی که شاید دوربین کمتر آنجا رفته‌است نیز امسال پوشش داده خواهد‌ شد.جبلی همچنین گفت: ما قصدمان این است که با همکاری هیئت‌های برگزار کننده انتخابات، مراحل باز‌‌شمارش‌آرا را هم انشالله به صورت زنده از شبکه خبر پخش کنیم. شبکه‌های مختلف استانی، سیماوصدا هم متناسب با فضای انتخابات تلاش می‌کنند از شب قبل از انتخابات و روز انتخابات، برنامه‌های متنوعی پخش کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها