فوت هنرمند دوبلور تلویزیون به علت ایست قلبی

مارس 26, 2024 0 نظر 22

دوبلور و صداپیشه فعال تلویزیون، علی‌اصغر رضایی‌نیک، امروز در منزل خود به دلیل ایست قلبی درگذشت. او به عنوان یکی از دوبلورهای فعال و محبوب تلویزیون شناخته می‌شد و نقش‌های مکمل و تیپ را در بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی ایفا می‌کرد. آثاری چون سریال «امپراطور افسانه‌ها» و «دونگ یی» از جمله کارهای او بودند.

مدیر دوبلاژ تلویزیون، فرشید شکیبا، از درگذشت علی‌اصغر رضایی‌نیک به خانواده و همکارانش تسلیت گفت و این اتفاق را یک از فقدان‌های بزرگ در جامعه هنری کشور توصیف کرد. تصمیم به دادن این خبر ناگوار به جامعه هنری تأثیری عمیق و افت‌تلخی بر گذارد.

هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر و تلویزیون، از دولت و خانواده این هنرمند در مصیبتشان تسلیت می‌گویند و امیدوارند که خاطرات زیبا و آثار ارزشمند او همیشه زنده بماند.

۱۷:۰۰علی‌اصغر رضایی‌نیک دوبلور امروز هفتم فروردین در منزل خود درگذشت.فرشید شکیبا مدیر دوبلاژ تلویزیون با اشاره به درگذشت یکی از دوبلورهای فعال تلویزیون به مهر گفت: علی‌اصغر رضایی‌نیک دوبلور و صداپیشه امروز هفتم فروردین ساعتی پیش در منزل خود بر اثر ایست قلبی گذشت.وی اضافه کرد: علی‌اصغر رضایی‌نیک از دوبلورهای فعال تلویزیون بود و بیشتر گوینده نقش‌های مکمل و تیپ بوده است.سریال «امپراطور افسانه‌ها» که اخیرا پخش آن به پایان رسید، همچنین سریال «دونگ یی» از جمله آثار این دوبلور بود.فانشو درگذشت این هنرمند را به خانواده‌اش و جامعه هنری کشور تسلیت می‌گوید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها