آشکار شدن پورشه فانمرا ۲۰۲۵ با موتور ۸ سیلندر ۶۷۰ اسب بخاری و هزینه ۲۰۰ هزار دلار

مارس 28, 2024 0 نظر 43

پورشه فانمرا ۲۰۲۵ یکی از پرطرفدارترین خودروهای لوکس و ویژه در بازار خودروهای مدرن است. این خودرو با طراحی زیبا و خیره کننده، موتور قدرتمند ۸ سیلندری با توان ۶۷۰ اسب بخار و فناوری های پیشرفته از جمله سیستم های ایمنی و رفاهی پیشرفته ارائه می‌شود. با قدرت و عملکرد بی نظیر، این خودرو تجربه رانندگی لذت بخشی را برای علاقمندان به خودروهای لوکس فراهم می‌کند.

پورشه فانمرا ۲۰۲۵ با قیمت ۲۰۰ هزار دلار به بازار عرضه شده است و به عنوان یکی از خودروهای خارق العاده در دسته اول لوکس برند پورشه شناخته می‌شود. این خودرو با امکانات و قابلیت های منحصر به فرد خود، توانسته است جذب توجه هواداران خودروهای اسپرت و لوکس بشود. با طراحی زیبا، امکانات مدرن و عملکرد برتر، پورشه فانمرا ۲۰۲۵ به یکی از مورد علاقه‌های علاقه مندان به خودروهای لوکس تبدیل شده است.

ارسال شده توسط: علیرضا قادرمیهنی ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۹تازه ترین محصول پورشه یک خودروی اسپرت و لوکس با پیشرانه ۸ سیلندر و قیمت ۲۰۰ هزار دلاری است. با پورشه فانمرا ۲۰۲۵ هیبریدی آشنا شوید.یکی از مهمترین شرکت‌های خودروسازی جهان، پورشه آلمان است که محصولات لوکس و لاکچری با قیمت‌های گران تولید می‌کند. پورشه فانمرا یکی از ماشین‌های گران قیمت و لوکسی است که تا به امروز نسخه‌های مختلفی از آن به بازار رسیده و حالا شاهد رونمایی از مدل جدید آن هستیم.پورشه فانمرا ۲۰۲۵ معرفی شداوایل اسفند ماه سال ۱۴۰۲ بود که به معرفی اجمالی پورشه فانمرا ای هیبرید پرداختیم. این خودروی ۶۷۰ اسب بخاری اسپرت، با قیمت ۱۹۳ هزار دلاری جاده‌ها را دگرگون خواهد کرد و قدرتش را به رخ می‌کشد. فانمرا توربو ای هیبرید زیر کاپوت خود از یک پیشرانه ۴ لیتری ۸ سیلندر بهره می‌برد و قادر است بهترین عملکرد خود را با ۶۷۰ اسب بخار قدرت و ۹۲۲ نیوتن متر گشتاور به نمایش بگذارد.طراحان این خودرو مدعی‌اند که E-Hybrid می‌تواند از سکون مطلق در عرض ۳ ثانیه و کمتر به شتاب ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و سرنشینان خود را شگفت زده کند. نهایت سرعتی که می‌توان با این پورشه به آن دست یافت، ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت است. البته قدرت ۶۷۰ بخاری ای هیبرید در قیاس با فانمرا توربو اس هیبرید ۲۰ اسب بخار کاهش یافته که عجیب به نظر می‌رسد.نکته قابل تأمل دیگر اینکه در مدل ۲۰۲۵ این خودرو شاهد افزایش ۶۱ نیوتن متری گشتاور هستیم. مازاد بر این ای هیبرید توانسته ظرفیت باتری خود را از ۱۷٫۹ به ۲۵٫۹ کیلووات ساعت برساند و بدین ترتیب شتاب اولیه خود را ارتقا بخشد. وزن خودرو در مقایسه با نسخه ۲۰۲۴ تفاوتی نکرده و همچنان ۲۳۶۰ کیلوگرم است.شرکت پورشه مدعی شده تکنولوژی اکتیو راید (Active Ride) را به طور اختصاصی برای مدل ۲۰۲۵ به روزرسانی کرده تا بهبود قابل توجهی در سیستم تعلیق و راحتی سرنشینان به وجود آید. سیستم فوق همچنین توانسته تعادل خودرو را به هنگام عبور از پیچ‌های تند کنترل کند و توازن اتاق را در زمان ترمز مدیریت نماید.فانمرا ای هیبرید ۲۰۲۵ قرار است به زودی در کشور مبدأ خود با آستانه قیمتی ۱۹۳ هزار دلار به فروش برسد و قیمت آن برای سایر کشورهای دنیا حوالی ۲۰۰ هزار دلار تخمین زده شده است. پورشه برای مشتریان وفادار خود فهرست امکانات سفارشی را از قلم نینداخته و در صورتی که آنها را به قیمت خودرو اضافه کنید، باید ۳۰۰ هزار دلار بودجه کنار بگذارید.بررسی بازارهای جهانی نشان می‌دهد که ارزان ترین مدل پورشه فانمرا، ۱۰۵ هزار دلار قیمت دارد و آستانه قیمتی نمونه‌های هیبریدی به ۱۱۷ هزار دلار می‌رسد. فانمرا ۴ و ۴S مجهز به پیشرانه‌های ۲٫۹ لیتری ۶ سیلندر هستند که مدل پایه در مجموع ۴۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید خواهد کرد. همچنین مدل ۴S خروجی قدرت ۵۴۴ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتن متری دارد. بیشتر بخوانید: پورشه فانمرا جدید با پیشرفت‌های فنی و ظاهری معرفی شد پورشه فانمرا هیبرید جدید از راه رسید؛ اما با کاهش قدرت! کیا K4 جدید رسما رونمایی شد؛ واردات به ایران؟ جنسیس ایکس گرن برلینتا ؛ خودرویی از دل بازی‌های کامپیوتری با ۱۰۸۶ اسب بخار

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها