علاقه‌مندان به خرید ماشین‌های چینی وارداتی چندان پیدا نمی‌شوند

ژانویه 31, 2024 0 نظر 18

ماشین چینی های وارداتی روز به روز بیشتر به بازار خودروها وارد می‌شوند، اما با این وجود تعدادی از مصرف‌کنندگان از خرید آن‌ها پرهیز می‌کنند. دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد که می‌تواند به عدم تمایل به خرید این خودروها را توجیه کند.

دلایلی از جمله کیفیت پایین تر، عمر کوتاه تر و نگرانی های امنیتی می‌تواند افراد را از خرید این نوع خودروها منصرف کند. از طرف دیگر، تعدادی از مصرف‌کنندگان با توجه به قیمت نسبتاً پایین این خودروها و همچنین ویژگی های سهولت در تعمیر و نگهداری احتمال خرید این خودروها را در نظر می‌گیرند.

در نهایت، تصمیم خرید خودرو بستگی به نیازها و توجه به ویژگی های مختلف دارد. اما مطمئناً نگرانی هایی که مصرف‌کنندگان درباره ماشین چینی های وارداتی دارند، موجب شده تا تعدادی از آن‌ها از خرید این نوع خودروها پرهیز کنند.

رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرد ماشین چینی های وارداتی در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی مشتری ندارند.

بررسی‌ها حاکی از آن است برخی از خودروهای چینی در سامانه یکپارچه فروش مورد استقبال مشتریان قرار نگرفتند. در همین راستا مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت علام کرد نتایج طرح‌های فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه فروش نشان می‌دهد مشتریان خواهان برخی از خودروهای چینی نیستند و از این خودروها استقبال نشده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز جزئیات عدم استقبال خودروهای چینی در ایران را بررسی خواهیم کرد.

عدم استقبال از ماشین چینی های وارداتی

رئیس سازمان توسعه تجارت عنوان کرد مشتریان تمایلی به خرید خودروهای چینی وارداتی ندارند و بیشتر محصولات برندهای اروپایی، ژاپنی و کره‌ای را انتخاب می‌کنند. در همین راستا سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی از هفته آینده باز خواهد شد تا خودروهای وارداتی که در سامانه باقی مانده است، به مشتریان جدید عرضه شود. احتمالا در این دوره جدید خودروهای چانگان و زوتی DL5 به مشتریان عرضه خواهند شد.

خودرو چینی خودروهای وارداتی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها