واردات برقی لاماری ایما به کشور ایران

فوریه 1, 2024 0 نظر 29

لاماری ایما یکی از فناوری های پیشرفته در زمینه برق و انرژی است که به ایران وارد می‌شود. این فناوری ارتباط مستقیر سیم برای انتقال انرژی برق را بهبود می‌بخشد و راندمان برقرسانی را افزایش می‌دهد. با ورود لاماری ایما به ایران، انتظار می‌رود که مشکلاتی که در سیستم های قدیمی برقرسانی وجود دارد مانند افت ولتاژ و افزایش خطاهای انتقال، بهبود یابد و بهینه سازی شود. این فناوری می تواند در بهبود کیفیت برق مصرفی، کاهش هزینه های تولید و افزایش پایداری سیستم های انتقال برق تاثیر گذار باشد.

همچنین ورود لاماری ایما به ایران می‌تواند در توسعه سیستم های تولید برق از منابع تجدیدپذیر مثل باد و خورشید نیز تاثیرگذار باشد. از آنجا که این فناوری بهبود سیستم انتقال برق را فراهم می‌کند، استفاده از انرژی های تجدیدپذیر در تولید برق بیشتر واقعیت خواهد شد. این امر می‌تواند در کاهش وابستگی به منابع انرژی سوخت فسیلی و همچنین کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تاثیرگذار باشد. انتقال لاماری ایما به ایران می‌تواند در بهبود کیفیت زندگی مردم و حفظ محیط زیست تاثیر گذار باشد.

۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۲

لاماری ایما برقی توسط شرکت آرین موتور به‌زودی وارد ایران می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات Lamari Eama EV آشنا خواهیم شد.

خبرها حاکی از آن است شرکت آرین پارس موتور قصد دارد لاماری ایما برقی را به‌شکل وارداتی به بازار ایران عرضه کند و در همین راستا مدل‌های اولیه آن نیز به‌زودی وارد ایران خواهد شد. به‌طور کلی این خودروساز عرضه نسخه بنزینی، هیبریدی و برقی لاماری ایما را در دستور کار خود قرار داده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات Lamari Eama EV آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی لاماری ایما برقی

لاماری ایما برقی

طبق شنیده‌ها، لاماری ایما برقی با دو ظرفیت باتری به بازار ایران راه پید خواهد کرد. نسخه پایه این خودرو از یک باتری ۵۸ کیلووات ساعتی بهره می‌برد که با یکبار شارژ کامل می‌توان مسافتی برابر با ۴۳۰ کیلومتر را پیومد. همچنین نسخه فول این خودرو به باتری با ظرفیت ۸۶ کیلووات ساعتی مجهز شده که با یکبار شارژ کامل بردی حدود ۶۳۰ کیلومتر را به همراه دارد.

لاماری ایما برقیلاماری ایما برقی

این خودرو برقی به یک پیشرانه ۱۵۰ کیلووات ساعتی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. لاماری ایما الکتریکی ظرف مدت ۷٫۹ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت دست پیدا می‌کند.

امکانات رفاهی و ایمنی لاماری Eama الکتریکی

لاماری ایما برقیلاماری ایما برقی

از امکانات رفاهی و ایمنی لاماری ایما الکتریکی می‌توان به سنسورهای نور و باران، نورپردازی داخل کابین، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، ۶ ایربگ ایمنی، سیستم کنترل پایداری و کشش، شارژر بی‌سیم، آینه داخلی ضد تابش نور، کلاستر دیجیتالی پیوسته با مولتی مدیا، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول و دوم همراه با گرمکن و سردکن، ترمزهای ABS، EBD و BA، سقف مونروف، سیستم کنترل هوشمند نور بالا (IHC)، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم هشدار برخورد از جلو، دوربین ثبت وقایع، رادار هشدار خروج از خط، رادار هشدار وجود اجسام در نقاط کور (BSD) اشاره کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها