تخفیف ویژه برای محصولات فونیکس مدیران خودرو در دی ماه ۱۴۰۲

ژانویه 17, 2024 0 نظر 34

قیمت کارخانه ای محصولات فونیکس مدیران خودرو در دی ماه ۱۴۰۲

در دی ماه ۱۴۰۲، مدیران خودرو تصمیم گرفتند قیمت کارخانه ای محصولات فونیکس را تغییر دهند. این تصمیم از تاثیر گذارترین تصمیماتی بود که در این صنعت در آن زمان اتخاذ شد و تأثیر بسیاری بر روی فروش و بازار خودروها داشت. این تغییر در قیمت کارخانه ای محصولات فونیکس تا حد زیادی تأثیر گذار بود و باعث شد که محصولات این شرکت جذابیت بیشتری برای مشتریان داشته باشند.

با تغییرات اقتصادی و فنی در آن زمان، مدیران خودرو به این نتیجه رسیدند که افزایش قیمت کارخانه ای محصولات فونیکس لازم است تا بتوانند از فعالیت های خود در بازار خودرو به بهترین نحو استفاده کنند و درآمد افزایش یابد. این تصمیم باعث شد که فروش و سودآوری خودروهای این شرکت افزایش یابد و موفقیت بیشتری در بازار خودرو بدست آورند.

با توجه به این تغییرات، مشتریان نیز با وجود افزایش قیمت محصولات، اعتماد بیشتری به خودروهای فونیکس داشته و تمایل بیشتری به خرید این محصولات نشان دادند.

قیمت کارخانه ای محصولات فونیکس در دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شد. مدیران خودرو قیمت آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو، اف ایکس پریمیوم، تیگو ۸ پرو مکس و تیگو ۸ پرو e پلاس را ویژه دی ماه اعلام کرد.

مدیران خودرو قیمت محصولات فونیکس شامل آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو، اف ایکس پریمیوم، تیگو ۸ پرو مکس و تیگو ۸ پرو e پلاس را ویژه دی ۱۴۰۲ اعلام کرد. همچنین این خودروها با سود انصراف و تاخیر ۱۲ درصد در دی ماه به فروش می‌رسند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز می‌توانید لیست قیمت کارخانه ای خودروهای فونیکس مدیران خودرو در دی ماه ۱۴۰۲ را مشاهده می‌کنید.

قیمت کارخانه ای محصولات فونیکس – دی ۱۴۰۲

قیمت کارخانه خودروهای فونیکس مدیران خودرو به شرح زیر است:

  • آریزو ۶ پرو اکسلنت: ۱ میلیارد و ۲۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
  • تیگو ۷ پریمیوم : ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان
  • اف ایکس پریمیوم: ۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
  • تیگو ۸ پرو مکس: ۲ میلیارد و ۵۸۴ و ۴۰۰ هزار تومان میلیون تومان
  • تیگو ۸ پرو e پلاس: ۲ میلیارد و ۷۶۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

همچنین بخوانید:

فونیکس قیمت خودرو قیمت ماشین مدیران خودرو

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها