تخفیف شگفت انگیز برای محصولات دیزل بهمن در کارخانه، فروردین ۱۴۰۳

مارس 19, 2024 0 نظر 20

محصولات بهمن دیزل از جمله تولیدات است که در بازار خودرو و صنعت نفت و گاز بسیار مورد توجه است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و کادر متخصص خود، محصولات با کیفیت و با قیمت مناسبی را به بازار عرضه می‌کند. با توجه به تغییرات قیمت در بازار و نیاز به تنظیم قیمت‌ها، کارخانه محصولات بهمن دیزل در فروردین ۱۴۰۳ قصد دارد قیمت کارخانه‌ای محصولات خود را مشخص کند. این تصمیم به منظور رقابت پذیری در بازار و جلب توجه مشتریان است.

با توجه به کیفیت بالای محصولات و خدمات پس از فروش شرکت بهمن دیزل، قیمت کارخانه‌ای این محصولات نیز به دلیل رعایت استانداردهای کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش، برای مصرف کنندگانی که به دنبال محصولات با کیفیت و قیمت مناسب هستند، جذاب است. این امر می‌تواند باعث افزایش فروش و تقاضا برای محصولات بهمن دیزل شود و به توسعه این کارخانه و توسعه صنعت خودروسازی و صنایع نفت و گاز در کشور کمک کند.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۳قیمت کارخانه ای محصولات بهمن دیزل در فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد. بهمن دیزل قیمت مدل‌های مختلف کامیون امپاور و کامیون فورس را اعلام کرد.شرکت بهمن دیزل قیمت مدل‌های مختلف کامیون امپاور و فورس را ویژه فروردین ۱۴۰۳ اعلام کرد که نسبت به قبل گران‌تر شدند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز می‌توانید لیست قیمت کارخانه ای محصولات بهمن دیزل در فروردین ماه را مشاهده کنید.قیمت کارخانه ای محصولات بهمن دیزلاین قیمت‌ها بدون محاسبه مالیات، بیمه، عوارض و سایر هزینه‌های مربوطه است.نام محصولقیمت پایه قبلیقیمت پایه جدیدکشنده امپاور BD5004 میلیارد  ۶۹۵ میلیون و ۷۳۵ هزار تومانت۵ میلیارد و ۴۱۸ میلیون و ۲ هزار تومانکامیون امپاور BD300 باری۲ میلیارد و ۶۸۵ میلیون و ۵۷۸ هزار تومان۳ میلیارد و ۲۶ میلیون و ۷۲۹ هزار تومانکامیون امپاور BD300 کمپرسی۲ میلیارد و ۶۲۶ میلیون و ۷۳۸ هزار تومان۲ میلیارد و ۹۳۹ میلیون و ۲۵۹ هزار تومانمینی باس سحر پلاس (پگاسوس) ۱۸+۱ نفره۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون و ۶۵۹ هزار تومان۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون و ۴۲۱ هزار تومانکامیون فورس ۶ تن۱ میلیارد و ۵۴۸ میلیون و ۲۵۱ هزار تومان۱ میلیارد و ۶۸۹ میلیون و ۷۶۷ هزار تومانکامیون فورس ۶ تن (کابین خوابدار)۱ میلیارد و ۵۶۱ میلیون و ۵۶۲ هزار تومان۱ میلیارد و ۷۱۹ میلیون و ۸۵۳ هزار تومانکامیون فورس ۸٫۵ تن (کابین خوابدار)۱ میلیارد و ۵۸۲ میلیون و ۷۷۸ هزار تومان۱ میلیارد و ۷۴۴ میلیون و ۱۹۷ هزار تومانکامیون فورس ۱۲ تن۲ میلیارد و ۹۷ میلیون و ۳۲۴ هزار تومان۲ میلیارد و ۲۸۹ میلیون و ۷۳۴ هزار تومان بیشتر بخوانید: مشخصات فنی کامیون کشنده بایک X9 بهمن دیزل منتشر شد کامیون فورس ۱۲ تن بهمن دیزل معرفی شد + قیمت و مشخصات بهمن دیزل قیمت خودرو قیمت ماشین کامیون ۱۴۰۲-۱۲-۲۹

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها