ایرانسل برای همکاری با شرکت‌های فناور داخلی در تولید تجهیزات شبکه انتقال دعوت به همکاری می‌کند

ژانویه 9, 2024 0 نظر 28

ایرانسل به عنوان یکی از پیشگامان در حوزه فناوری و ارتباطات، با ارائه خدمات بی‌سابقه به مشتریان خود، نشان داده است که از اهمیت زیادی برای توسعه فناوری و اتصالات در کشور برخوردار است. این شرکت با ارائه تجهیزات شبکه انتقال پیشرفته و به‌روز، به عنوان یک شرکت فناوری داخلی، نشان داده که به دنبال ارتقاء ارتباطات و افزایش کیفیت خدمات برای مشتریان خود است.

از این رو، ایرانسل به دیگر شرکت‌های فناور داخلی دعوت به همکاری کرده تا با همکاری و تبادل دانش و فناوری، بهبود و بهینه‌سازی تجهیزات شبکه انتقال را مد نظر داشته باشد. این همکاری‌ها می‌تواند به توسعه‌ی فناوری در کشور کمک کرده و ارتقای خدمات ارتباطاتی را تضمین کند.

بنابراین، این دعوت به همکاری از سوی ایرانسل نشان می‌دهد که این شرکت به دنبال ایجاد همکاری‌های مثمر واقعی با دیگر شرکت‌های فناور داخلی در حوزه تجهیزات شبکه انتقال است تا بهبود و پیشرفت در این زمینه محقق شود.

۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۷

ایرانسل با هدف توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور، از شرکت‌های فناور داخلی و دانش‌بنیان‌ها در حوزه تجهیزات شبکه انتقال، دعوت به همکاری کرده است.

ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به‌منظور توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور، فراخوانی صادر کرد و از شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های فناور داخلی در حوزه تجهیزات شبکه انتقال، دعوت به همکاری کرد. معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، ایرانسل و همچنین صندوق نوآوری و شکوفایی، توافق سه‌جانبه‌ای را با موضوع توسعه زیست‌بوم نوآوری و بومی‌سازی زیرساخت‌های راهبردی و گلوگاهی حوزه ارتباطات و هوشمندسازی صنایع منعقد کردند.

فراخوان ایرانسل برای همکاری با شرکت‌های فناور داخلی

ایرانسل به‌دنبال این توافق قصد دارد با هدف حمایت از تولید داخل، بومی‌سازی و بهره بردن از ظرفیت‌های شرکت‌های تحقیقاتی و دانش‌بنیان و به‌منظور تامین نیازمندی‌های خود در حوزه رادیو مایکروویو و آنتن مربوطه در باند E با محدوده فرکانس‌های ۶۰ تا ۸۰ گیگاهرتز، با رویکرد تحقیقاتی به همکاری با شرکت‌های فناور داخلی و دانش‌بنیان‌ها بپردازد.

در همین راستا، ایرانسل فراخوانی را اعلام کرده و از تمامی شرکت‌های داخلی که در این زمینه فعالیت دارند دعوت کرده تا در روزهای ۲۰ تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به سامانه مدیریت تامین ایرانسل به نشانی اینترنتی sourcing.irancell.ir مراجعه کرده و ضمن ثبت نام در این سامانه، سوابق و اطلاعات طرح‌ها و تحقیقات خود را تکمیل و بارگذاری کنند. بعد از به اتمام رسیدن فرصت ثبت نام و اعلام آمادگی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، ایرانسل مراحل اولیه ارزیابی را انجام می‌دهد و شرکت‌های منتخب به جلسه ارائه توانمندی‌ها که در حضور تیم فنی و واحد تحقیق و توسعه ایرانسل برگزار می‌شود، دعوت خواهند شد.

در انتها نیز قرارداد تولیدی یا توافقنامه تحقیقاتی در قالب طرح‌های حمایتی و اعطای تسهیلات با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و ایرانسل به امضا می‌رسد.

اهداف Irancell در حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور

ایرانسل با اعلام فراخوان‌های همکاری و امضای توافقنامه‌ها با سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و بنیادهای علمی، اهدف خود در راستای حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور را دنبال می‌کند. از جمله این اهداف می‌توان به توسعه اشتغال دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست‌بوم نوآوری و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی در این صنعت و همچنین تجاری‌سازی، ایجاد یا توسعه بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه اشاره کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها