تعیین قیمت هایجاد کارخانه محصولات ایران خودرو در اسفند ۱۴۰۲

فوریه 27, 2024 0 نظر 22

قیمت کارخانه ای جدید محصولات ایران خودرو در اسفند ۱۴۰۲

ایران خودرو به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان خودرو در ایران، همواره به دنبال بهبود کیفیت و افزایش تولیدات خود است. در این راستا، در ماه اسفند سال ۱۴۰۲، این شرکت قرارداد بزرگی جهت ایجاد کارخانه جدید برای تولید محصولات خود امضا کرده است. این کارخانه جدید با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته و به روز، قادر به تولید خودروهایی با کیفیت عالی و قابل اعتماد خواهد بود.

همچنین، با افزایش تولیدات و بهبود فرایندهای تولید، انتظار می رود قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو نیز در این کارخانه جدید کاهش یابد. این موضوع بهره مندی برای مصرف کنندگان است و به آنها امکان می دهد تا خودروهای با کیفیت را با قیمت های مناسب تهیه کنند.

بنابراین، با افزایش تولید و کاهش قیمت ها، می توان انتظار داشت که محصولات ایران خودرو در اسفند ۱۴۰۲ با قیمت کارخانه ای جدید، در بازار رقابتی خودروسازی ایران، جایگاه برتری را پیدا کنند.

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۱قیمت کارخانه ای جدید محصولات شرکت ایران خودرو در اسفند ماه ۱۴۰۲ اعلام شد. در ادامه با اعلام لیست قیمت همراه ما باشید.با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ و با اعمال تغییرات قیمت اجباری و اختیاری از سوی خودروسازان، شرکت ایران خودرو نیز لیست جدید قیمت محصولات خود را اعلام کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام قیمت کارخانه ای جدید ایران خودرو می‌پردازیم.لیست قیمت محصولات ایران خودرو – اسفندماه ۱۴۰۲در ادامه لیست قیمت کارخانه ای جدید محصولات ایران خودرو را مشاهده فرمایید.نام محصولقیمت کارخانهتارا دستی V1P580 میلیون و ۱۲۰ هزار تومانتارا اتوماتیک V4LX681 میلیون و ۴۳۴ هزار تومانهایما S71 میلیارد و ۲۲ میلیون و ۱۸۹ هزار تومانهایما S81 میلیارد و ۲۱۳ میلیون تومانهایما X71 میلیارد و ۴۸۱ میلیون و ۳۱۸ هزار تومانسورن پلاس XU7P459 میلیون و ۱۱۸ هزار تومان۲۰۷ دستی فانروما + ESP498 میلیون و ۵۸۴ هزار تومان۲۰۷ دستی اتوماتیک + ESP602 میلیون و ۷۳۵ هزار توماندنا پلاس ۶ سرعته EF7P551 میلیون و ۵۸۴ هزار توماندنا پلاس اتوماتیک آپشنال۶۹۲ میلیون و ۱۶۶ هزار تومان از دست ندهید: قیمت کارخانه ای جدید محصولات کرمان موتور در اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد تولید پژو پارس رسما برای همیشه متوقف شد ایران خودرو قیمت خودرو قیمت ماشین قیمت محصولات ایران خودرو ۱۴۰۲-۱۲-۰۸

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها