پایان بازی “جام آرزوها”

فوریه 12, 2024 0 نظر 30

برنامه «جام آرزوها» که از سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه همزمان با برگزاری جام ملت‌های آسیا آغاز شده بود، امشب با آخرین قسمت برنامه و با حضور ادموند بزیک به پایان می‌رسد. این برنامه که با همراهی برخی چهره‌های ورزشی و فرهنگی و هنری و با اجرای پژمان بازغی به روی آنتن رفت، قرار است فصل دومی هم داشته باشد. برنامه «جام آرزوها» هرشب ساعت ۲۳ با اجرای پژمان بازغی از شبکه نسیم پخش می‌شود و تاکنون از اهالی فوتبال افرادی چون علی پروین، یحی گل محمدی، علیرضا منصوریان، علیرضا رهبری فرد، سینا حجازی، اکبر عبدی، ایرج نوذری، هلیا امامی، سالار عقیلی، الهه منصوریان، سام نوری، افشین پیروانی، محمد نادری، علیرضا نیک بخت واحدی ناصر محمدخانی و… در این برنامه به گفت و گو پرداخته اند. سازندگان این برنامه هم اعلام کرده‌اند که فصل جدید این برنامه در مناسبت‌های آینده از جمله نوروز روی آنتن خواهد رفت.

برنامه «جام آرزوها» در حالی امشب آخرین قسمت خود را روانه آنتن شبکه نسیم می‌کند که سازندگان آن از ساخت فصل جدید این برنامه در مناسبت‌های آینده از جمله نوروز خبر داده‌اند.
به گزارش ایسنا، برنامه «جام آرزوها» که از سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه همزمان با برگزاری جام ملت‌های آسیا آغاز شده بود، امشب با آخرین قسمت برنامه و با حضور ادموند بزیک به پایان می‌رسد.
این برنامه که با همراهی برخی چهره‌های ورزشی و فرهنگی و هنری و با اجرای پژمان بازغی به روی آنتن رفت، قرار است فصل دومی هم داشته باشد.
برنامه «جام آرزوها» هرشب ساعت ۲۳ با اجرای پژمان بازغی از شبکه نسیم پخش می‌شود و تاکنون از اهالی فوتبال افرادی چون علی پروین، یحی گل محمدی، علیرضا منصوریان، علیرضا رهبری فرد، سینا حجازی، اکبر عبدی، ایرج نوذری، هلیا امامی، سالار عقیلی، الهه منصوریان، سام نوری، افشین پیروانی، محمد نادری، علیرضا نیک بخت واحدی ناصر محمدخانی و… در این برنامه به گفت و گو پرداخته اند.
نوشته تمام شدن «جام آرزوها»! اولین بار در فانشو. پدیدار شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها