کاتالوگ جدید گک GS3 منتشر شد؛ راسا موتور، خودروی کراس اوور چینی وارداتی

ژانویه 14, 2024 0 نظر 30

کاتالوگ گک GS3 منتشر شد؛ کراس اوور چینی وارداتی راسا موتور

گک GS3 یک کراس اوور چینی وارداتی با موتور قدرتمند و طراحی زیباست که اخیراً در بازار عرضه شده است. این خودرو از شرکت معتبر راسا موتور ساخته شده است و باعث شده تا توجه بسیاری از علاقه‌مندان به خودروهای چینی را به خود جلب کند.

این خودرو دارای یک موتور قدرتمند و با کیفیت است که به وسیله‌ی راسا موتور تولید شده است. همچنین دارای طراحی خارق‌العاده و ظاهری زیبا می‌باشد که باعث شده تا مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گیرد.

کاتالوگ جدید این خودرو منتشر شده و در آن مشخصات فنی، قیمت و ویژگی‌های این خودرو به‌طور دقیق آورده شده است. کسانی که به دنبال یک خودروی کراس اوور کیفی و با قیمت مناسب هستند، می‌توانند با مطالعه‌ی این کاتالوگ، تصمیم خود را بهتر و با آگاهی بیشتری بگیرند.

جی اس ۳ یکی از وارداتی های جدید بازار ایران از سوی راسا موتور خاورمیانه است. در ادامه شاهد کاتالوگ مشخصات فنی و امکانات کراس اوور گک GS3 باشید.

راسا موتور خاورمیانه واردات گک GS3 امزوم و خودروهایی دیگر از برند گک یعنی امپو و امکو را در دور جدید واردات در دستور کار قرار داده بود و بر اساس جدیدترین اخبار خودرو، اخیراً این محصولات را از سامانه یکپارچه فروش عرضه کرد. گک GS3 که در بازار چین تحت برند «ترامپچی» (Trumpchi) عرضه می‌شود، کراس اووری فوق‌العاده جمع و جور با طراحی به‌روز و جوان‌پسند است. در ادامه به کاتالوگ مشخصات و امکانات رفاهی و ایمنی گک GS3، خودرو وارداتی جدید سامانه یکپارچه نگاهی داشته باشید.

کاتالوگ گک GS3 وارداتی

کاتالوگ مشخصات و امکانات گک GS3 وارداتی راسا موتور

کاتالوگ رسمی گک جی اس ۳ نشان می‌دهد این اس یو وی به یک موتور ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (GDI) مجهز است. این موتور که می‌تواند ۱۷۵ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند، نیرو محرکه خود را به‌وسیله یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچه ۷ سرعته تر راهی محور جلو می‌کند.

حداکثر سرعت این خودرو با پیشرانه مذکور به ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و همچنین این موتور ۱۷۵ اسب بخاری باید بتواند امکان شتاب‌گیری از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ظرف ۷٫۵ ثانیه را فراهم کند. ۶٫۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر رقم رسمی اعلام شده برای مصرف سوخت این محصول وارداتی راسا موتور خاورمیانه است.

در نواحی جلو و عقب گک GS3 به ترتیب سیستم‌های مک فرسون مستقل و نیمه‌مستقل محور پیچشی (Torsion Beam) پیاده‌سازی شده است. ترمزهای به کار رفته هم در جلو و عقب به ترتیب دیسکی خنک‌شونده و دیسکی‌اند.

همان‌طور که از ظاهر امزوم بر می‌آید، این کراس اوور چینی امکانات به‌روز فراوانی دارد. نمایشگر مرکزی ۱۲٫۳ اینچی، صفحه آمپر ۱۲٫۳ اینچی، تهویه خودکار، ۶ ایربگ، کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل کشش، کروز کنترل هوشمند، ترمز اضطراری خودکار و کنترل شروع حرکت در سربالایی برخی از آپشن های شاخص این خودرو هستند. در ادامه لیست کامل امکانات رفاهی و ایمنی و همچنین مشخصات فنی شاسی بلند گک جی اس ۳ قابل مشاهده است:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها